Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16074
Title: Ανάλυση Και Αξιολόγηση Της Μεθόδου Viral Marketing
Authors: Παπασωτηρίου Παναγιώτης
Ασκούνης Δημήτριος
Keywords: viral marketing
wom marketing
μοντέλα διάχυσης
συστάσεις
ιός
εξάπλωση
Issue Date: 22-Jul-2011
Abstract: To Internet αποτελεί πλέον ένα από τα κυριότερα μέσα που διαθέτουν οι επιχειρήσεις για την προώθηση και το marketing των προϊόντων τους. Μία τεχνική marketing μέσω του διαδικτύου είναι το Viral Marketing η οποία χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (e-mails, social networks, blogs, κτλ) με στόχο να προωθήσει το brand της επιχείρησης και να αυξήσει τις πωλήσεις. Το viral marketing περιγράφει την στρατηγική με την οποία οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να διαδώσουν μηνύματα marketing σε άλλους, δημιουργώντας την πιθανότητα για εκθετική αύξηση του μηνύματος. Στα πλαίσια της διπλωματικής θα γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και αξιολόγηση της μεθόδου viral marketing.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16074
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2011-0175.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.