Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπασωτηρίου Παναγιώτης
dc.date.accessioned2018-07-23T17:09:34Z-
dc.date.available2018-07-23T17:09:34Z-
dc.date.issued2011-7-22
dc.date.submitted2011-12-20
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16074-
dc.description.abstractTo Internet αποτελεί πλέον ένα από τα κυριότερα μέσα που διαθέτουν οι επιχειρήσεις για την προώθηση και το marketing των προϊόντων τους. Μία τεχνική marketing μέσω του διαδικτύου είναι το Viral Marketing η οποία χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (e-mails, social networks, blogs, κτλ) με στόχο να προωθήσει το brand της επιχείρησης και να αυξήσει τις πωλήσεις. Το viral marketing περιγράφει την στρατηγική με την οποία οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να διαδώσουν μηνύματα marketing σε άλλους, δημιουργώντας την πιθανότητα για εκθετική αύξηση του μηνύματος. Στα πλαίσια της διπλωματικής θα γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και αξιολόγηση της μεθόδου viral marketing.
dc.languageGreek
dc.subjectviral marketing
dc.subjectwom marketing
dc.subjectμοντέλα διάχυσης
dc.subjectσυστάσεις
dc.subjectιός
dc.subjectεξάπλωση
dc.titleΑνάλυση Και Αξιολόγηση Της Μεθόδου Viral Marketing
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages124
dc.contributor.supervisorΑσκούνης Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2011-0175.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.