Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16074
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΠαπασωτηρίου Παναγιώτης
dc.date.accessioned2018-07-23T17:09:34Z-
dc.date.available2018-07-23T17:09:34Z-
dc.date.issued2011-7-22
dc.date.submitted2011-12-20
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16074-
dc.description.abstractTo Internet αποτελεί πλέον ένα από τα κυριότερα μέσα που διαθέτουν οι επιχειρήσεις για την προώθηση και το marketing των προϊόντων τους. Μία τεχνική marketing μέσω του διαδικτύου είναι το Viral Marketing η οποία χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (e-mails, social networks, blogs, κτλ) με στόχο να προωθήσει το brand της επιχείρησης και να αυξήσει τις πωλήσεις. Το viral marketing περιγράφει την στρατηγική με την οποία οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να διαδώσουν μηνύματα marketing σε άλλους, δημιουργώντας την πιθανότητα για εκθετική αύξηση του μηνύματος. Στα πλαίσια της διπλωματικής θα γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και αξιολόγηση της μεθόδου viral marketing.
dc.languageGreek
dc.subjectviral marketing
dc.subjectwom marketing
dc.subjectμοντέλα διάχυσης
dc.subjectσυστάσεις
dc.subjectιός
dc.subjectεξάπλωση
dc.titleΑνάλυση Και Αξιολόγηση Της Μεθόδου Viral Marketing
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages124
dc.contributor.supervisorΑσκούνης Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2011-0175.pdf2.19 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.