Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙωάννου Ιωάννης
dc.date.accessioned2018-07-23T17:17:47Z-
dc.date.available2018-07-23T17:17:47Z-
dc.date.issued2011-10-17
dc.date.submitted2011-12-17
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16133-
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά των εταιριών/οργανισμών και marketers. Πριν την επέκταση στην μέθοδο, γίνεται αποσαφήνιση σημαντικών εννοιών που σχετίζονται με το μάρκετινγκ γενικότερα και το SMM. Αρχικά παρουσιάζονται τα κοινωνικά μέσα (Social Media), αναλύονται οι κατηγορίες τους και οι σημαντικότερες πλατφόρμες Social Media. Σημαντικές έννοιες για τις εταιρίες και το marketing αναλύονται στην συνέχεια, όπως το brand και το branding, η αξία και η αναγνωρισιμότητα των εμπορικών επωνυμιών (Brand equity και Brand awareness). Έπειτα, ορίζεται το SMM, αφού πρώτα αναλύονται δύο βασικά του συστατικά, το Word of Mouth και το Web 2.0.Στη συνέχεια, η πολύπτυχη αυτή μέθοδος μάρκετινγκ αναλύεται διεξοδικά, μελετώντας τον τρόπο εφαρμογής και λειτουργίας της και παρουσιάζοντας ορισμένα σημαντικά παραδείγματα επιτυχούς εφαρμογής του Social Media Marketing. Επιπρόσθετα, αποτιμούνται τα πλεονεκτήματα και πιθανά μειονεκτήματα από την χρήση του SMM. Στο τελευταίο σκέλος της εργασίας, η μελέτη του Social Media Marketing συγκεκριμενοποιείται, εστιάζοντας στην Ελληνική πραγματικότητα. Αναλύονται τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας, καταλήγοντας σε συμπεράσματα για την εφαρμογή του Social Media Marketing στην Ελλάδα.
dc.languageGreek
dc.subjectsocial media marketing
dc.subjectsocial media
dc.subjectκοινωνικά μέσα
dc.subjectμάρκετινγκ
dc.subjectστρατηγική μάρκετινγκ
dc.subjectword of mouth
dc.subjectweb 2.0
dc.subjectεμπορική επωνυμία
dc.subjectκαταναλωτής
dc.subjectεταιρίες
dc.subjectbrand
dc.subjectαξία brand
dc.subjectαναγνωρισιμότητα brand
dc.titleSocial Media Marketing: Ανάλυση Της Μεθόδου Και Μελέτη Της Εφαρμογής Της Στην Ελληνική Πραγματικότητα
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages150
dc.contributor.supervisorΑσκούνης Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2011-0234.pdf6.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.