Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16203Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
| Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Aγγελίνος Ευάγγελος | |
| dc.date.accessioned | 2018-07-23T17:27:57Z | - |
| dc.date.available | 2018-07-23T17:27:57Z | - |
| dc.date.issued | 2011-12-8 | |
| dc.date.submitted | 2011-12-30 | |
| dc.identifier.uri | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16203 | - |
| dc.description.abstract | Η εργασία αυτή περιγράφει πως προγραμματίσαμε ένα ρομπότ ώστε να παίζει ντάμα με αντίπαλο έναν άνθρωπο σε πραγματικές συνθήκες, χρησιμοποιώντας τις βιβλιοθήκες της OpenCV. Για να καταστούν όλα αυτά πραγματικότητα στο μέλλον, απαραίτητη ήταν και η προσομοίωση της κίνησης του ρομπότ (μελέτη του εύρους εργασίας του) σε περιβάλλον Matlab, η επικοινωνία με ένα παιχνίδι ντάμας και ο προγραμματισμός του gameplay του. | |
| dc.language | Greek | |
| dc.subject | ρομπότ | |
| dc.subject | ντάμα | |
| dc.subject | τεχνητή νοημοσύνη | |
| dc.subject | delta robot | |
| dc.subject | machine vision | |
| dc.subject | τεχνητή όραση | |
| dc.subject | σκακιέρα | |
| dc.title | Προσομοίωση Κίνησης Delta Robot Στο Matlab, Για Χρήση Σε Διαδραστικά Παιχνίδια. | |
| dc.type | Diploma Thesis | |
| dc.description.pages | 157 | |
| dc.contributor.supervisor | Καμπουράκης Γεώργιος | |
| dc.department | Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής & Συστημάτων Πληροφορικής | |
| dc.organization | ΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
| Εμφανίζεται στις συλλογές: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses | |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
| Αρχείο | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
|---|---|---|---|
| DT2011-0308.pdf | 3.43 MB | Adobe PDF | Εμφάνιση/Άνοιγμα |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.