Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16335
Τίτλος: Μελετη Επιδρασης Της Διεισδυσης Των Ηλεκτρικων Οχηματων Στο Συστημα Παραγωγης Ηλεκτρικης Ενεργειας
Συγγραφείς: Συρρή Αγγελική Λυδία Αντωνία
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Λέξεις κλειδιά: ηλεκτρικά οχήματα
διαχείριση φορτίου
οικονομική κατανομή
Ημερομηνία έκδοσης: 18-Ιου-2012
Περίληψη: Τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν στις μέρες μας έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο της τεχνολογίας.Η αναμενόμενη μαζική διείσδυση τους στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας δημιουργεί την ανάγκη μελέτης της επίδρασης τους στο σύστημα παραγωγής, λόγω του επιπρόσθετου φορτίου που απαιτεί η εξυπηρέτηση των ενεργειακών αναγκών τους για τις καθημερινές μετακινήσεις τους.Ο σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας αρχικά είναι η ανάπτυξη αλγορίθμων οι οποίοι υπολογίζουν τις ενεργειακές ανάγκες ενός στόλου ηλεκτρικών οχημάτων.Αναπτύσσονται τρείς αλγόριθμοι για την φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων των οποίων η διαφορά έγκειται στο προφίλ φόρτισης που ακολουθεί ο κάθε οδηγός: μη ελεγχόμενη φόρτιση,η οποία ξεκινά με την επιστροφή του οχήματος στο σπίτι μετά την τελευταία μετακίνηση, φόρτιση με διζωνικό τιμολόγιο, στην οποία το φορτίο των οχημάτων μεταφέρεται σε ώρες με χαμηλή ζήτηση και τέλος φόρτιση με μεγιστοποίηση της διείσδυσης των ΑΠΕ, λαμβάνοντας υπόψη τις ώρες υψηλής ζήτησης του δικτύου. Στο επόμενο στάδιο, οι αλγόριθμοι αυτοί εφαρμόζονται ,προκειμένου να βρεθεί η επίδραση που έχει η εισαγωγή των οχημάτων σε ένα πραγματικό δίκτυο.Υποθέτονται τρία σενάρια διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων και υπολογίζεται η επίδραση τους, στο συνολικό κόστος τους συστήματος,στον προγραμματισμό των μονάδων, στους εκπεμπόμενους ρύπους από τις μονάδες παραγωγής.Η ανάπτυξη των αλγορίθμων γίνεται στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Matlab.Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μία ανασκόπηση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων, των υποδομών φόρτισης τους και των προτύπων που έχουν δημιουργηθεί για την σύνδεση τους στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα εργαλεία προσδιορισμού ενεργειακών αναγκών των ηλεκτρικών οχημάτων και το εργαλείο μελέτης του ενεργειακού συστήματος.Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων στην λειτουργία του δικτύου, ανάλογα με την στρατηγική φόρτισης που έχει ακολουθηθεί.Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο συγκρίνονται οι τρεις στρατηγικές φόρτισης και συνοψίζονται τα τελικά συμπεράσματα τα οπόια αφορούν την μελέτη της επίδρασης των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο,όπως αυτά προέκυψαν από τα αποτελέσματα του προηγούμενου κεφαλαίου.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16335
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2012-0125.pdf3.93 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.