Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16400
Τίτλος: Δημοπρασίες Σε Μηχανές Αναζήτησης Με Εξωγενείς Επιδράσεις
Συγγραφείς: Μάρκος Επιτρόπου
Φωτάκης Δημήτριος
Λέξεις κλειδιά: αλγοριθμική θεωρία παιγνίων
σχεδιασμός μηχανισμών
δημοπρασίες σε μηχανές αναζήτησης
gsp
εξωγενείς επιδράσεις
Ημερομηνία έκδοσης: 13-Σεπ-2012
Περίληψη: Σε αυτήν την διπλωματική εργασία εξετάζουμε μια κλάση δημοπρασιών, τις δημοπρασίες σε μηχανές αναζήτησης, γνωστές και ως δημοπρασίες λέξεων-κλειδί. Είναι ένας νέος τύπος ηλεκτρονικής διαφήμισης, όπου οι διαφημιστές ανταγωνίζονται για μια θέση δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι κολοσσοί του διαδικτύου, Google, Yahoo!, Microsoft, πουλάνε χώρο για διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο, δημοπρατώντας θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Τα κέρδη από αυτές τις δημοπρασίες καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό των συνολικών κερδών τους. Παρουσιάζω το βασικό μοντέλο για αυτές τις δημοπρασίες και τους κύριους σχεδιαστικούς στόχους. Συγκεκριμένοι κανόνες διανομής των θέσεων και πληρωμών παραθέτονται και εξετάζονται ώς προς την ευστάθεια τους, την αποδοτικότητα τους και τα κέρδη. Νέα πειραματική ανάλυση δείχνει ότι το βασικό μοντέλο είναι πολύ απλουστευμένο, μην μπορώντας να αποτυπώσει εξωγενείς επιδράσεις μεταξύ των διαφημιστών. Παρουσιάζω νέα μοντέλα που μπορούν να εκφράσουν τέτοιες επιδράσεις, επεκτείνοντας το βασικό μοντέλο και αναλύοντας την ευστάθεια και αποδοτικότητα μηχανισμών.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16400
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2012-0191.pdf1.12 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.