Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16519
Τίτλος: Σχεδίαση Συστήματος Ελέγχου Αξονικής Γεννήτριας Και Ανάλυση Λειτουργίας Στο Σύστημα Ηλεκτρικής Ενέργειας Πλοίου
Συγγραφείς: Χατζηνικολάου Ευστράτιος
Κλαδάς Αντώνιος
Λέξεις κλειδιά: αξονική γεννήτρια
ηλεκτρικό σύστημα πλοίου
μετατροπέας τεσσάρων τεταρτημορίων
διανυσματικός έλεγχος
Ημερομηνία έκδοσης: 16-Ιαν-2013
Περίληψη: Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύχθηκε ένα πρότυπο σύστημα ελέγχου αξονικών γεννητριών με τη χρήση ενός μετατροπέα τεσσάρων τεταρτημορίων. Το προτεινόμενο σύστημα ελέγχου επιτρέπει την παραγωγή ισχύος σταθερής τάσης και συχνότητας ακόμα και σε περιπτώσεις μεταβολής των στροφών της κύριας κινητήριας μηχανής. Επίσης, επιτρέπει τη λειτουργία της αξονικής γεννήτριας ως κινητήρα σε περίπτωση βλάβης της κινητήριας μηχανής ή για ενίσχυση αυτής. Για την επιβεβαίωση της λειτουργίας της προτεινόμενης διάταξης μοντελοποιήθηκε το πραγματικό σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας ενός σύγχρονου πλοίου και προσομοιώθηκε σε περιβάλλον MATLAB/SIMULINK σε τέσσερις διαφορετικές καταστάσεις λειτουργίας:- Απομονωμένη λειτουργία γεννητριών ντήζελ- Παράλληλη λειτουργία αξονικών γεννητριών και γεννητριών ντήζελ- Απομονωμένη λειτουργία αξονικών γεννητριών- Λειτουργία έκτακτης ανάγκης με χρήση της αξονικής μηχανής ως κινητήραΜέσω των προσομοιώσεων επιβεβαιώθηκε η άμεση απόκριση του προτεινόμενου συστήματος ελέγχου κατά την εμφάνιση μεταβατικών φαινομένων όπως η αιφνίδια αύξηση του φορτίου του συστήματος του πλοίου κατά 69% και η επιτάχυνση του άξονα των αξονικών γεννητριών κατά 10%. Επίσης διαπιστώθηκε η ικανότητα των αξονικών μηχανών, η ισχύς των οποίων αντιστοιχεί στο 8% της ισχύος των κύριων μηχανών, να εξασφαλίζουν το 50% της ονομαστικής ταχύτητας σε έκτακτες περιπτώσεις λειτουργίας. Τέλος, προτάθηκε μια μέθοδος για τον υπολογισμό της ελάχιστης κατανάλωσης καυσίμου και αποτιμήθηκαν οι ωφέλειες από την εφαρμογή της προτεινόμενης σε σύγκριση με την υπάρχουσα διαμόρφωση του ηλεκτρικού συστήματος του πλοίου που εξετάστηκε. Αξίζει να σημειωθεί πως η προτεινόμενη διαμόρφωση επιτρέπει την πλήρη αξιοποίηση των αξονικών γεννητριών οδηγώντας σε εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 3%.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16519
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2013-0004.pdf4.8 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.