Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16540
Τίτλος: Πλήρης Ηλεκτρολογική Μελέτη Ενός Πλοίου Μεταφοράς Φορτίου Χύδην, Ενός Δεξαμενόπλοιου Και Ενός Γενικευμένου Τύπου Πλοίου
Συγγραφείς: Θίμο Άντζελα
Κλαδάς Αντώνιος
Λέξεις κλειδιά: ηλεκτρικά συστήματα πλοίων
ηλεκτρικός ισολογισμός
επεκτεταμένος ηλεκτρικός ισολογισμός
διατομές καλωδίων και ζυγών
διαστασιολόγηση διακοπτών και μέσων προστασίας
μελέτη βραχυκυκλωμάτων
iec 61363
ικανότητα διακοπής σε βραχυκύκλωμα.
Ημερομηνία έκδοσης: 19-Μαρ-2013
Περίληψη: Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η πλήρης ηλεκτρολογική μελέτη τριών τύπων πλοίου, ενός γενικευμένου τύπου πλοίου (generic - ανύπαρκτου), ενός πλοίου μεταφοράς φορτίου χύδην (bulk carrier) και ενός δεξαμενόπλοιου (tanker) με βάση τους κανονισμούς του GL αλλά και με βάση τη διεθνή σύμβαση SOLAS και τα διεθνή πρότυπα. Αρχικά, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά (τάση, συχνότητα, μόνωση, προστασία) των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας των πλοίων αλλά και η σημασία της πλήρους και αναλυτικής ηλεκτρολογικής μελέτης. Στην συνέχεια παρουσιάζεται αναλυτικά η κατάστρωση του ηλεκτρικού ισολογισμού, του επεκτεταμένου ηλεκτρολογικού ισολογισμού καθώς και η σημασία τους στην επιλογή των ηλεκτρογεννητριών του πλοίου. Στην προσπάθεια μιας πιο ρεαλιστικής μελέτης, με βάση τον ηλεκτρικό ισολογισμό επιλέγονται κύριες και έκτακτης ανάγκης γεννήτριες για κάθε πλοίο, από το εμπόριο. Στο επόμενο στάδιο, υπολογίζονται οι διατομές των καλωδίων με βάση το πρότυπο IEC 60092-352 (3rd edition) και γίνεται αναφορά στα μέσα προστασίας των ηλεκτρικών δικτύων των πλοίων από υπερφόρτιση και βραχυκύκλωμα. Με σημείο αναφοράς το διεθνές πρότυπο IEC 61363 και με βάση τους κανονισμούς του GL, περιγράφεται αναλυτικά η μελέτη βραχυκυκλωμάτων που πραγματοποιήθηκε και στα τρία πλοία, για τριφασικό συμμετρικό βραχυκύκλωμα στον ζυγό των κύριων γεννητριών, και προσδιορίζεται η ικανότητα διακοπής όλων των μέσων προστασίας από βραχυκύκλωμα του δικτύου. Η επιλογή των καλωδίων και η μελέτη βραχυκυκλωμάτων έγιναν με τη βοήθεια του προγραμματιστικού περιβάλλοντος του Matlab.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16540
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2013-0025.pdf8.74 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.