Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16627
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΑποστολιδης Μαργαριτης
dc.date.accessioned2018-07-23T18:34:35Z-
dc.date.available2018-07-23T18:34:35Z-
dc.date.issued2013-7-7
dc.date.submitted2013-7-5
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16627-
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η βελτίωση της ενεργειακής αυτονομίας των ιστιοπλοϊκών σκαφών με απόρροια την ανάδειξη τους ως των πλέον ενεργειακά βιώσιμων μέσων μεταφοράς δια θαλάσσης αλλά και εναλλακτικής κατοικίας. Το κύριο μέσο επίτευξης του παραπάνω σκοπού είναι η παρουσίαση της εγκατάστασης ενός υβριδικού συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας στους χώρους του σκάφους. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από φωτοβολταϊκό και αιολικό σύστημα σε συνδυασμό με πετρελαιοκινητήρα, που τροφοδοτούν συστοιχία συσσωρευτών. Ακόμη σε δεύτερο στάδιο, παρουσιάζεται η πλήρης αντικατάσταση του πετρελαιοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα αντίστοιχης κλάσης και εφεδρική πετρελαιογεννήτρια. Η μελέτη της εγκατάστασης γίνεται σε σκάφος μήκους 11,55 μέτρων (37.9 feet). Παρ’ όλα αυτά παρέχεται η γενική τεχνική υπολογισμού σε σκάφη όλων των μηκών.The purpose of the current diploma thesis is the improvement of the energy autonomy of sailing boats, setting them by this way at the top of the sustainability, not only as far as the naval means of transport are concerned, but also the alternative housing. The main means of achieving this goal is the presentation of the installation of a hybrid system of electric energy in the sailboat’s spaces. This hybrid system is consisted of one photovoltaic and one wind system in combination with a diesel motor all of which are feeding a battery bank. Furthermore in a second phase, the diesel motor is entirely replaced with an equivalent electric motor and a back-up diesel generator. The study of the installation is being processed on a sailing boat of 37.9 feet long. Nevertheless a general technique for the inclusion of all the sailing boats without any length limitation is provided.
dc.languageGreek
dc.subjectιστιοπλοϊκό σκάφος
dc.subjectηλιακή ενέργεια
dc.subjectαιολική ενέργεια
dc.subjectυβριδικό σύστημα
dc.subjectφωτοβολταϊκα πλαίσια
dc.subjectανεμογεννήτρια
dc.subjectσυσσωρευτές
dc.subjectαντιστροφέας dc/ac
dc.subjectελεγκτής φόρτισης
dc.subjectηλεκτροκινητήρας
dc.subjectκινητήρας diesel
dc.subjectγεννήτρια diesel
dc.titleΥβριδικο Συστημα Παραγωγης Ηλεκτρικης Ενεργειας Σε Ιστιοπλοϊκα Σκαφη
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages109
dc.contributor.supervisorΙωαννίδου Μαρία-Παρασκευή
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2013-0113.pdf3.62 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.