Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικόλαος Πιζάνιας
dc.date.accessioned2018-07-23T19:00:34Z-
dc.date.available2018-07-23T19:00:34Z-
dc.date.issued2014-1-10
dc.date.submitted2014-1-8
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16775-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι η συνοπτική παρουσίαση ορισμένων σύγχρονων μεθόδων σχεσιακής μάθησης οι οποίες βασίζονται στην χρήση Μπεϋζιανών αλλά και Μαρκοβιανών δικτύων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή ιστορική ανασκόπηση της σχεσιακής μάθησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο εισάγονται οι έννοιες των γραφικών μοντέλων, του συμπερασμού και της μάθησης. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην Μαρκοβιανή λογική και στους τρόπους με τους οποίους μπορεί αυτή να χρησιμοποιηθεί στις διαδικασίες μάθησης και συμπερασμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο, προκειμένου να γίνει περισσότερο αντιληπτή η χρησιμότητα ειδικά των Μπεϋζιανών δικτύων, παρουσιάζονται τέσσερα παραδείγματα εφαρμογών από τον χώρο της ιατρικής. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή αναφορά στις μελλοντικές κατευθύνσεις και προοπτικές των συγκεκριμένων τεχνικών.
dc.languageGreek
dc.subjectστατιστική σχεσιακή μάθηση
dc.subjectδίκτυα markov
dc.subjectbayesian δίκτυα
dc.subjectμαρκοβιανή λογική
dc.subjectrelational learning
dc.subjectinference
dc.subjectmarkov
dc.subjectbayes
dc.titleΧρήση Στατιστικής Σχεσιακής Μάθησης Με Σκοπό Την Μοντελοποίηση Της Εμφάνισης Και Της Εξέλιξης Χρόνιων Παθήσεων.
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages117
dc.contributor.supervisorΚουτσούρης Διονύσιος-Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2014-0008.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.