Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16820
Τίτλος: Ανάπτυξη Συστήματος Απόφασης Σχετικά Με Την Επιλογή Δράσεων Στα Κοινωνικά Μέσα Για Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου Με Τη Χρήση Πολυκριτήριας Ανάλυσης
Συγγραφείς: Αριάδνη Μιχαλίτση-ψαρρού
Ασκούνης Δημήτριος
Λέξεις κλειδιά: κοινωνικά μέσα
πολυκριτηριακή ανάλυση αποφάσεων
π.α.α.
επιχειρησιακή έρευνα
θεωρία σχέσεων υπεροχής
επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
λήψη αποφάσεων
electre tri
social media marketing
επιχειρήσεις ηλεκτρονικού λιανεμπορίου
ψηφιακό marketing
viral marketing
Ημερομηνία έκδοσης: 21-Ιαν-2014
Περίληψη: Χωρίς αμφιβολία τα κοινωνικά μέσα έχουν πλέον εξέχουσα θέση στην καθημερινότητά μας, και οι επιχειρήσεις, γνωρίζοντας ότι βασικός κανόνας για κάθε επαγγελματική δραστηριότητα είναι να έχουν παρουσία εκεί που «συχνάζουν» οι υποψήφιοι πελάτες της, δείχνουν να αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερο ότι δεν μπορούν να μείνουν έξω από αυτή τη νέα πραγματικότητα που δείχνει να σχηματίζεται με την ολοένα και αυξανόμενη διείσδυση τους. Αντιλαμβάνονται ότι τα κοινωνικά μέσα δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά ένας χώρος που μπορούν να αλληλεπιδράσουν και να επικοινωνήσουν πιο αποτελεσματικά με τους υποψήφιους πελάτες τους. Σε αυτό το πλαίσιο, εγείρονται προβληματισμοί για τις επιχειρήσεις, όπως με τι τρόπο να προσεγγίσουν τους καταναλωτές μέσα από τα κοινωνικά μέσα, πόσο συχνά να ενημερώνουν τους λογαριασμούς τους σε αυτά, τι είδους ενημέρωση να παρέχουν, πως να αξιοποιήσουν την ανατροφοδότηση που παράγεται.Στα παραπάνω ερωτηματικά επιχειρεί να δώσει απάντηση η παρούσα εργασία, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον στις εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου. Θεωρούμε, δηλαδή, ότι οι εν λόγω εταιρίες έχουν δημιουργήσει ήδη λογαριασμούς στα κοινωνικά μέσα, παραδοχή που αντανακλά τη σημερινή πραγματικότητα, αφού λίγο πολύ όλες οι επιχειρήσεις έχουν έστω και κάποια υποτυπώδη παρουσία σε αυτά, και προχωράμε το ερώτημα στο πως ακριβώς μπορεί να δραστηριοποιηθεί μια εταιρία που αποφασίζει να επενδύσει πόρους σε αυτά και ποιες από αυτές τις δράσεις αξιολογούνται ως οι καταλληλότερες με βάση το επόμενο επενδυτικό και επιχειρηματικό της πλάνο.Στο παραπάνω πλαίσιο, προτείνεται μία επιστημονική μεθοδολογία, η οποία στοχεύει στην υποστήριξη της ομάδας μάνατζμεντ μιας εταιρίας ηλεκτρονικού εμπορίου στην αξιολόγηση και επιλογή ενός συνόλου προτιμώμενων δράσεων στα κοινωνικά μέσα. Η προτεινόμενη μεθοδολογία στηρίζεται στην χρήση της πολυκριτήριας ανάλυσης και συγκεκριμένα στην πολυκριτήρια μέθοδο ELECTRE TRI. Όλη η φιλοσοφία τηςπολυκριτήριας ανάλυσης και των μεθόδων αυτής που θα αξιοποιήσουμε θα επεξηγηθούν πλήρως στην παρούσα εργασία.Τέλος, η μεθοδολογία που προτείνεται εφαρμόζεται σε συγκεκριμένη ελληνική επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε να γίνουν κατανοητά τα μεθοδολογικά βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν και τελικά η χρησιμότητα της συγκεκριμένης μεθοδολογίας.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16820
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2014-0056.pdf3.09 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.