Please use this identifier to cite or link to this item:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16825
Title: | Εισαγωγη Στα Δικτυα Vanet |
Authors: | Φλώρου Μαρία Χούθη Βασιλική Παναγόπουλος Αθανάσιος |
Keywords: | ad hoc networks mobile nodes mobility models random waypoint mobility model random direction mobility model path loss attenuation shadowing area borders node‘s speed number of nodes connectivity probability of isolation vehicular model wave calm cloud model trust relationships routing multicast and anycast transmission rtt udp vdtn networks |
Issue Date: | 26-Jan-2014 |
Abstract: | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η υλοποίηση και η μελέτη μιας κατηγορίας αδόμητων δικτύων και συγκεκριμένα των κινητών ad-hoc δικτύων (VANETs). Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση για τη λειτουργία τους, τις εφαρμογές τους καθώς και για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που παρουσιάζουν.Τα Vehicular ad hoc Networks (VANETs) , είναι ένα είδος ασύρματου δικτύου που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων. Οι κόμβοι του δικτύου είναι τώρα τα οχήματα και η τοπολογία του δικτύου αλλάζει διαρκώς με μεγάλες ταχύτητες. Επομένως, η κατασκευή τέτοιων δικτύων είναι μία πρόκληση, αφού δεν μπορούν να ισχύουν τα ίδια πρωτόκολλα και αρχές με τα απλά ad hoc wireless δίκτυα. Η αρχική ιδέα για ένα τέτοιο δίκτυο οχημάτων, που αποτελεί βασικό μέρος των έξυπνων συστημάτων μεταφοράς (Intelligent Transportation Systems) ανήκει σε μια ομάδα μηχανικών της Delphi Delco Electronics Systems και IBM corporation, εν έτει 1998. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ασχολούμαστε με τεχνικές που είναι απαραίτητες σε όλες τις αρχιτεκτονικές VANETs. Το 1 κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή στα VANET και στις εφαρμογές τους. Αναφέρεται αρχικά η τεχνολογία στην οποία βασίζεται η σχεδίαση τους. Στο 2 κεφάλαιο εξετάζουμε τις βασικές αρχιτεκτονικές των VANETs και ασχολούμαστε με τα πρωτόκολλα στα οποία στηρίζεται η τεχνολογία των VANET, όπως είναι το WAVE και το IEEE 802.11. Στο 3 κεφάλαιο παρουσιάζεται μία προσομοίωση, στην προσπάθεια να γίνει ανάλυση στο θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης (πρόβλημα που εμφανίζεται συχνά στα VANET). Στο 4 κεφάλαιο παρουσιάζεται το Cloud Model και γίνεται περαιτέρω ανάλυση στους κινδύνους και τις προκλήσεις ασφάλειας. Τέλος, στο 5 o κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δίκτυα ανοχής καθυστέρησης, όπως επίσης και τα δίκτυα οχημάτων με ανοχή στις καθυστερήσεις. |
URI: | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16825 |
Appears in Collections: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
DT2014-0061.pdf | 3.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.