Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16825
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦλώρου Μαρία
dc.contributor.authorΧούθη Βασιλική
dc.date.accessioned2018-07-23T19:09:37Z-
dc.date.available2018-07-23T19:09:37Z-
dc.date.issued2014-1-26
dc.date.submitted2013-12-23
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16825-
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η υλοποίηση και η μελέτη μιας κατηγορίας αδόμητων δικτύων και συγκεκριμένα των κινητών ad-hoc δικτύων (VANETs). Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση για τη λειτουργία τους, τις εφαρμογές τους καθώς και για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που παρουσιάζουν.Τα Vehicular ad hoc Networks (VANETs) , είναι ένα είδος ασύρματου δικτύου που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων. Οι κόμβοι του δικτύου είναι τώρα τα οχήματα και η τοπολογία του δικτύου αλλάζει διαρκώς με μεγάλες ταχύτητες. Επομένως, η κατασκευή τέτοιων δικτύων είναι μία πρόκληση, αφού δεν μπορούν να ισχύουν τα ίδια πρωτόκολλα και αρχές με τα απλά ad hoc wireless δίκτυα. Η αρχική ιδέα για ένα τέτοιο δίκτυο οχημάτων, που αποτελεί βασικό μέρος των έξυπνων συστημάτων μεταφοράς (Intelligent Transportation Systems) ανήκει σε μια ομάδα μηχανικών της Delphi Delco Electronics Systems και IBM corporation, εν έτει 1998. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ασχολούμαστε με τεχνικές που είναι απαραίτητες σε όλες τις αρχιτεκτονικές VANETs. Το 1 κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή στα VANET και στις εφαρμογές τους. Αναφέρεται αρχικά η τεχνολογία στην οποία βασίζεται η σχεδίαση τους. Στο 2 κεφάλαιο εξετάζουμε τις βασικές αρχιτεκτονικές των VANETs και ασχολούμαστε με τα πρωτόκολλα στα οποία στηρίζεται η τεχνολογία των VANET, όπως είναι το WAVE και το IEEE 802.11. Στο 3 κεφάλαιο παρουσιάζεται μία προσομοίωση, στην προσπάθεια να γίνει ανάλυση στο θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης (πρόβλημα που εμφανίζεται συχνά στα VANET). Στο 4 κεφάλαιο παρουσιάζεται το Cloud Model και γίνεται περαιτέρω ανάλυση στους κινδύνους και τις προκλήσεις ασφάλειας. Τέλος, στο 5 o κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δίκτυα ανοχής καθυστέρησης, όπως επίσης και τα δίκτυα οχημάτων με ανοχή στις καθυστερήσεις.
dc.languageGreek
dc.subjectad hoc networks
dc.subjectmobile nodes
dc.subjectmobility models
dc.subjectrandom waypoint mobility model
dc.subjectrandom direction mobility model
dc.subjectpath loss attenuation
dc.subjectshadowing
dc.subjectarea borders
dc.subjectnode‘s speed
dc.subjectnumber of nodes
dc.subjectconnectivity
dc.subjectprobability of isolation
dc.subjectvehicular model
dc.subjectwave
dc.subjectcalm
dc.subjectcloud model
dc.subjecttrust relationships
dc.subjectrouting
dc.subjectmulticast and anycast transmission
dc.subjectrtt
dc.subjectudp
dc.subjectvdtn networks
dc.titleΕισαγωγη Στα Δικτυα Vanet
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages111
dc.contributor.supervisorΠαναγόπουλος Αθανάσιος
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2014-0061.pdf3.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.