Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16874
Τίτλος: Βελτιστη Τοποθετηση Σταθμων Ταχειας Φορτισης Με Χρηση Hybrid Pso
Συγγραφείς: Πασχου Δροσια
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Λέξεις κλειδιά: διεσπαρμένη παραγωγή
ηλεκτρικά οχήματα
σταθμοί ταχείας φόρτισης
βέλτιστη ροή φορτίου
αλγόριθμος επιλογής κλώνων
βελτιστοποίηση ατόμων σμήνους
hpso
φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
απώλειες ενεργού ισχύος
προφίλ τάσης
Ημερομηνία έκδοσης: 28-Απρ-2014
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση της βέλτιστης θέσης εγκατάστασης και της βέλτιστης ονομαστικής ισχύος μονάδων διεσπαρμένης παραγωγής σε ένα δίκτυο διανομής, με τεχνικά και με οικονομικά κριτήρια. Πιο συγκεκριμένα, μελετάται η συμβολή της βέλτιστης διαστασιολόγησης, κατά θέση και κατά μέγεθος, των μονάδων διεσπαρμένης παραγωγής στην ελαχιστοποίηση των απωλειών ενεργού ισχύος καθώς και στην ελαχιστοποίηση των μεταβολών της τάσης των ζυγών. Επίσης, μελετάται η εύρεση της βέλτιστης θέσης εγκατάστασης ενός αριθμού σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε ένα δίκτυο διανομής, με τεχνικά κριτήρια. Ειδικότερα, μελετάται η βέλτιστη τοποθέτηση των σταθμών φόρτισης στο δίκτυο ώστε να επιτευχθεί η ελαχιστοποίηση των απωλειών ενεργού ισχύος καθώς και η ελαχιστοποίηση των μεταβολών της τάσης των ζυγών.Στα πλαίσια αυτής της εργασίας, τροποποιήθηκε κατάλληλα ένας υβριδικός αλγόριθμος(HPSO) που συνδυάζει στοιχεία από τον αλγόριθμο βελτιστοποίησης ατόμων σμήνους (Particle Swarm Optimization Algorithm) και ένα κανόνα χειρισμού των περιορισμών(The feasibility-based rule).
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/16874
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2014-0110.pdf2.59 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.