Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17093
Τίτλος: | Σχεδιασμός Απαιτήσεων και Δημιουργία Βάσης Δεδομένων για Προσομοίωση Δυναμικής Αγοράς Κλειστής Οικονομίας, στηριζόμενη στη Θεωρία Παιγνίων |
Συγγραφείς: | Τζανετής, Νικόλαος Ψαρράς Ιωάννης |
Λέξεις κλειδιά: | Στρατηγικό Παίγνιο Προσομοίωσης Επιχειρήσεων Strategic Business Simulation Game Επίπεδα Ιεραρχίας (Ρόλοι) Hierarchy Levels (Roles) Προσομοίωση Simulation Μοντελοποίηση Modeling Μοντέλο Model Όψη View Ελεγκτής Controller Περιορισμοί Constraints Αλληλεξαρτήσεις Interdependencies Βάση Δεδομένων Database Κόσμος/Έκδοση Εφαρμογής Game World/Version Παρτίδα Game Run Παραμετροποίηση Parameterization Στρατηγική Strategy Game Play |
Ημερομηνία έκδοσης: | Οκτ-2018 |
Περίληψη: | Οι θεωρητικές/ακαδημαϊκές γνώσεις σχετικά με Αποφάσεις, Στρατηγική, Οργάνωση, Διοίκηση, Προγραμματισμό Έργων και Χρηματοοικονομικά Επιχειρήσεων αποτελούν απαραίτητα εφόδια ενός διπλωματούχου Μηχανικού που θα εισέλθει στην πραγματική αγορά εργασίας. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, εντοπίζεται στο χάσμα μεταξύ του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και του επιχειρηματικού κόσμου. Ο στόχος λοιπόν της παρούσας διπλωματικής είναι να βελτιωθεί η διαδικασία μάθησης και να γεφυρωθεί αυτή η απόσταση, γεγονός που επιδιώκει το μάθημα «Παίγνια Αποφάσεων», επιχειρώντας να συνδυάσει σε μια προσομοίωση όλες αυτές τις γνώσεις που έχει αποκτήσει ο σπουδαστής μέχρι στιγμής. Στηριζόμενοι στη Θεωρία Παιγνίων, η προσομοίωση υλοποιείται σε μια διαδικτυακή εφαρμογή με πρωταρχική επιδίωξη τη χρήση της από το προαναφερθέν μάθημα, ώστε να ληφθεί εκ του ασφαλούς πραγματική εμπειρία με εφαρμογή ενός συγκερασμού αποκτηθεισών γνώσεων και τη χάραξη μιας στρατηγικής. Τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ποικίλουν ανά εκτέλεση και εξαρτώνται από την εκάστοτε εταιρεία με βάση το προφίλ που έχει επιλεχθεί από τους παίκτες. Τα κοινά χαρακτηριστικά κάθε παρτίδας είναι η κερδοφορία, η ευρωστία και ότι η αφετηρία των παικτών είναι η ίδια. Το Στρατηγικό Παίγνιο Προσομοίωσης Επιχειρήσεων που αναπτύσσεται, προσφέρει στους φοιτητές τη δυνατότητα χάραξης μιας στρατηγικής. Απώτερος σκοπός της είναι η επιτυχία εκφραζόμενη σε βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας. Παράλληλα, αποκτάται πολύτιμη εμπειρία, αφού μέσω της πλατφόρμας οφείλει να λάβει δράση σχετικά με τον προγραμματισμό για όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης, να αναλύσει δεδομένα με κατάλληλες τεχνικές προβλέψεων, να υπάρχει ευελιξία και να προσαρμόζεται στα συνεχώς μεταβαλλόμενα δεδομένα. Εν κατακλείδι, τονίζεται μετ’ επιτάσεως πως η παρούσα έχει συγγραφεί δυναμικά με δυνατότητες για μελλοντικές επεκτάσεις, ορισμένες από τις οποίες αναφέρονται στο τέλος της εργασίας αυτής. Γνώμονα σύνθεσής της αποτέλεσαν Βασικές Αρχές της μηχανικής λογισμικού, κυρίως η Διατηρησιμότητα, η Ελεγξιμότητα, η Διαλειτουργικότητα, ο εκπαιδευτικός αλλά και ρεαλιστικός Χαρακτήρας της εφαρμογής. |
URI: | http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17093 |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
thesis_tzanetis_nikolaos_03111178_online_read.pdf | Διπλωματική Εργασία για Online Ανάγνωση | 6.92 MB | Adobe PDF | Εμφάνιση/Άνοιγμα |
thesis_tzanetis_nikolaos_03111178_print_double.pdf | Διπλωματική Εργασία για Εκτύπωση Διπλής Όψης και Συρραφή | 6.92 MB | Adobe PDF | Εμφάνιση/Άνοιγμα |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.