Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑραπίδης, Φανούριος-
dc.date.accessioned2018-11-22T11:23:57Z-
dc.date.available2018-11-22T11:23:57Z-
dc.date.issued2018-11-19-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17160-
dc.description.abstractΣε αυτή τη διπλωματική εργασία παρουσιάζουμε μια προσέγγιση με τεχνικές μηχανικής μάθησης για να προβλέψουμε τον αντίκτυπο που έχει στην απόδοση εφαρμογών η τοποθέτηση των πυρήνων και της μνήμης σε συστήματα μη κοινής πρόσβασης μνήμης. Ο αντίκτυπος στην απόδοση εξαρτάται από την αρχιτεκτονική του συστήματος και τα χαρακτηριστικά των εφαρμογών. Επικεντρώσαμε την έρευνα μας σε χαρακτηριστικά που μπορούμε εύκολα να τα μετρήσουμε με τη χρήση των hardware performance counters που βρίσκονται ενσωματωμένοι στο σύστημα. Εκτελέσαμε μια μεγάλη ποικιλία από μονονηματικές εφαρμογές από τις σουίτες Spec2006 και Parsec κάτω από διαφορετικά σενάρια τοποθέτησης, και χρησιμοποιήσαμε τα δεδομένα που πήραμε από τις μετρήσεις για να εκπαιδεύσουμε μοντέλα πρόβλεψης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προβλέψουμε την απόδοση. Τα αποτελέσματα μας δείχνουν αξιοσημείωτη ακρίβεια στην πρόβλεψη της απόδοσης με σχετικά απλά μοντέλα. Τέλος, μελετήσαμε το τρόπο που μπορούμε να μεταφέρουμε τη μνήμη μιας εφαρμογής κατά την διάρκεια της εκτέλεσης.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectαπόδοσηen_US
dc.subjectμοντελοποίησηen_US
dc.subjectNUMAen_US
dc.subjectτοποθέτησηen_US
dc.titleΜοντελοποίηση Εφαρμογών σε Αρχιτεκτονικές NUMA με Τεχνικές Μηχανικής Μάθησηςen_US
dc.description.pages104en_US
dc.contributor.supervisorΓκούμας Γεώργιοςen_US
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστώνen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
main.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.