Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17316
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΔιονέλλης, Ανδρέας-
dc.date.accessioned2019-07-15T08:42:32Z-
dc.date.available2019-07-15T08:42:32Z-
dc.date.issued2019-07-12-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17316-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και η πολυκριτηριακή αξιολόγηση βέλτιστης εγκατάστασης φωτισμού σε αίθουσες διδασκαλίας. Οι υπό μελέτη αίθουσες βρίσκονται στα νέα κτήρια της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθεται μία εισαγωγή στην κατανάλωση ενέργειας στον κτιριακό τομέα στην Ευρώπη και αντίστοιχη ανάλυση της κατάστασης στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται τρόποι και μέσα εξοικονόμησης ενέργειας μέσω κατάλληλων συστημάτων ελέγχου φωτισμού σε κτιριακές εγκαταστάσεις, ενώ αναλύονται τα χαρακτηριστικά διατάξεων φωτισμού, όπως LED, λαμπτήρες φωτισμού, ballasts και διάφοροι αισθητήρες. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι απαιτήσεις και οι συνθήκες φωτισμού των αιθουσών και των χώρων που συναντώνται στα εκπαιδευτικά κτίρια, όπως αυτές ορίζονται από τα αντίστοιχα πρότυπα. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή του χώρου των δύο υπό μελέτη αιθουσών, ενώ ακολουθεί στο πέμπτο κεφάλαιο η καταγραφή όλων των αποτελεσμάτων των μετρήσεων για τις επιλεγμένες διατάξεις των φωτιστικών, όπως αυτές πραγματοποιήθηκαν μέσω προσομοίωσης με χρήση του εμπορικού λογισμικού Relux. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στα πολυκριτηριακή ανάλυση συστημάτων και καταγράφονται τα χαρακτηριστικά της πολυκριτηριακής μεθόδου PROMETHEE II. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο πραγματοποιείται εφαρμογή της προαναφερθείσας μεθόδου στα αποτελέσματα της προσομοίωσης για τις υπό μελέτη αίθουσες και με βάση τα επιλεγμένα κριτήρια εξάγονται τα απαραίτητα συμπεράσματα για τη βέλτιστη εγκατάσταση φωτιστικών που προκύπτει σε κάθε περίπτωση.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΕξοικονόμηση ενέργειαςen_US
dc.subjectΕγκαταστάσεις φωτισμούen_US
dc.subjectΑξιοποίηση φυσικού φωτισμούen_US
dc.subjectΑισθητήρες φωτισμούen_US
dc.subjectΑισθητήρες παρουσίαςen_US
dc.subjectΦωτισμός χώρων εκπαιδευτικών ιδρυμάτωνen_US
dc.subjectΜελέτη φωτισμού αιθουσών διδασκαλίαςen_US
dc.subjectΠολυκριτηριακή ανάλυσηen_US
dc.subjectPROMETHEE IIen_US
dc.titleΠολυκριτηριακή αξιολόγηση εγκαταστάσεων φωτισμού σε αίθουσες διδασκαλίαςen_US
dc.description.pages183en_US
dc.contributor.supervisorΤοπαλής Φραγκίσκοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύοςen_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Πολυκριτηριακή αξιολόγηση εγκαταστάσεων φωτισμού σε αίθουσες διδασκαλίας.pdf9.06 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.