Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17319
Τίτλος: Χρήση βαθιάς ενισχυτικής μάθησης για την επίλυση του Rubik’s Cube
Συγγραφείς: Σταυρουλάκης, Στυλιανός - Ανδρέας
Σταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
Λέξεις κλειδιά: Βαθιά Ενισχυτική Μάθηση
Αυτοδιδασκόμενη Επανάληψη
Ελαχιστοποίηση Εντροπίας
Αναζήτηση Μόντε Κάρλο
Νευρωνικά Δίκτυα
Κύβος Ρούμπικ
Ημερομηνία έκδοσης: 12-Ιου-2019
Περίληψη: Ένας από τους κλάδους της μηχανικής μάθησης, ο οποίος παρουσιάζει μεγάλη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, είναι η βαθιά ενισχυτική μάθηση. Προγράμματα που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση κάποιας σωρευτικής ανταμοιβής αποδεικνύονται ελπιδοφόρα στην προσπάθεια να επεκταθεί το εύρος των επιλύσιμων προβλημάτων μεγάλης πολυπλοκότητας. Ωστόσο, το εκάστοτε περιβάλλον με το οποίο αλληλεπιδρά κάποιος πράκτορας βαθιάς ενισχυτικής μάθησης, ενδέχεται να περιέχει μια ευρύτερη ποικιλία πιθανών σημάτων ανταμοιβής κατά την εκπαίδευση. Ένα παράδειγμα συνδυαστικού προβλήματος με αραιές ανταμοιβές αποτελεί και ο φημισμένος κύβος του Ρούμπικ. Η αντιμετώπιση των αραιών ανταμοιβών καθώς και το γεγονός ότι δεν υπάρχει εγγύηση τερματισμού του προβλήματος, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην βαθιά ενισχυτική μάθηση. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η εισαγωγή της έννοιας της εντροπίας του κύβου του Ρούμπικ, και η μερική χρήση του σαν οδηγό από έναν πράκτορα, ο οποίος χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο αυτοδιδασκόμενης επανάληψης κατά την εκπαίδευση του, με απώτερο σκοπό την αποδοτικότερη λύση του κύβου.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17319
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Thesis - Stelios Stavroulakis - Solving the Rubik's Cube using Deep RL.pdf3.45 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.