Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17386
Τίτλος: ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Συγγραφείς: Φωτοπούλου, Μαρία
Γεωργιλάκης Παύλος
Λέξεις κλειδιά: δίκτυο διανομής
ηλεκτρικά οχήματα
διαχειριστές ηλεκτρικών οχημάτων
εύρωστη βελτιστοποίηση
Ημερομηνία έκδοσης: 3-Οκτ-2019
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διατύπωση και επίλυση του προβλήματος διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (ΔΔΗΕ) όχι μόνο ως φορτία αλλά και ως πηγές ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτό το πλαίσιο προτείνεται η συγκρότηση διαχειριστών ηλεκτρικών οχημάτων και επιχειρείται ο σχεδιασμός μοντέλων εύρωστης βελτιστοποίησης για την ένταξη των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο. Μελετάται η βέλτιστη λειτουργία του δικτύου διανομής με γνώμονα την ελαχιστοποίηση του κόστους για τον διαχειριστή του ΔΔΗΕ καθώς και η βέλτιστη λειτουργία του ΔΔΗΕ με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του κέρδους κάθε διαχειριστή ηλεκτρικών οχημάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η εύρωστη βελτιστοποίηση των παραπάνω δύο προβλημάτων, κατά την οποία λαμβάνονται υπόψη οι αβεβαιότητες των προβλέψεων κάποιων παραμέτρων. Προκειμένου να επιτευχθεί η συντονισμένη λειτουργία του δικτύου παρουσιάζεται το προτεινόμενο μοντέλο εύρωστης βελτιστοποίησης για τη συνεργασία του διαχειριστή του ΔΔΗΕ με τους διαχειριστές ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχο του προβλήματος βελτιστοποίησης αποτελεί η εύρεση εκείνης της συντονισμένης λειτουργίας μεταξύ των διαχειριστών που θα προσεγγίζει όσο δυνατόν περισσότερο το ελάχιστο κόστος για τον διαχειριστή του ΔΔΗΕ και τα μέγιστα κέρδη των διαχειριστών ηλεκτρικών οχημάτων. Όλα τα προβλήματα βελτιστοποίησης που προκύπτουν αποτελούν προβλήματα μικτού ακέραιου μη γραμμικού προγραμματισμού. Στην παρούσα εργασία, τα προτεινόμενα μοντέλα υλοποιήθηκαν σε περιβάλλον GAMS και εφαρμόστηκαν σε δύο δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας 14 και 33 κόμβων. Παρουσιάζονται, συγκρίνονται και σχολιάζονται τα αποτελέσματα των παραπάνω μοντέλων. Επιπλέον, προτείνονται και ορισμένες επεκτάσεις της εργασίας. ΛΕΞΕΙΣ
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17386
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Diploma-thesis-03113149.pdf1.62 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.