Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17493
Τίτλος: Χρήση ευφυών τεχνικών για τη μελέτη παιχνιδιού στρατηγικής με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον
Συγγραφείς: Ασημακόπουλος, Χαράλαμπος
Σταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
Λέξεις κλειδιά: μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον
μηχανική μάθηση
μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης με παλινδρόμηση
λογιστική παλινδρόμηση
επιλογή χαρακτηριστικών
Tichu
Ημερομηνία έκδοσης: 17-Δεκ-2019
Περίληψη: Στην παρούσα διπλωματική εργασία, μελετάται η μοντελοποίηση ενός μέρους του μερικώς παρατηρήσιμου παιχνιδιού καρτών Tichu. Ειδικότερα, με τη χρήση ευφυών τεχνικών, μοντελοποιείται όλο το αρχικό στάδιο του παιχνιδιού, δηλαδή αυτό που αφορά τη δήλωση Grand Tichu. Αναλύονται, αρχικά, παλαιότερες έρευνες σε άλλα παιχνίδια με μερικώς παρατηρήσιμο περιβάλλον, καθώς και παλαιότερες έρευνες που έχουν εφαρμοστεί πάνω στο παιχνίδι Tichu, ή απλοποιήσεις αυτού. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η δική μας πρόταση ευφυών πρακτόρων όσον αφορά το Tichu, για την οποία δημιουργούνται τα μοντέλα της λογιστικής παλινδρόμησης και της μηχανής διανυσμάτων υποστήριξης με παλινδρόμηση. Αφού μελετώνται τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης των μοντέλων αυτών, αυτό που θα χρησιμοποιήθει για καθέναν από τους ευφυείς πράκτορές μας. Τέλος, προτείνονται μελλοντικές μελέτες πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17493
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
asimakopoulos_ch_diploma_thesis.pdf3.27 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα
asimakopoulos_ch_diploma_thesis.docx3.64 MBMicrosoft Word XMLΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.