Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17507
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΓιαννόγλου, Βασίλειος-
dc.date.accessioned2020-01-16T09:30:06Z-
dc.date.available2020-01-16T09:30:06Z-
dc.date.issued2020-01-16-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17507-
dc.description.abstractΟι νευροαναπτυξιακές διαταραχές είναι μια ομάδα διαταραχών που επηρεάζουν την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος, οδηγώντας σε μη φυσιολογική λειτουργία του εγκεφάλου που μπορεί να επηρεάσει τα συναισθήματα, την ικανότητα μάθησης, τον αυτοέλεγχο και τη μνήμη. Εμφανίζονται κατά την περίοδο ανάπτυξης και τα αποτελέσματα τείνουν να διαρκούν για ολόκληρη τη ζωή ενός ατόμου. Σύμφωνα με το DSM-5 στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές περιλαμβάνονται η νοητική υστέρηση, οι διαταραχές επικοινωνίας, η διαταραχή φάσματος Αυτισμού, η ειδική μαθησιακή διαταραχή, η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), οι διαταραχές κίνησης και οι διαταραχές στερεοτυπικών κινήσεων – Tic. Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μαθησιακή διαταραχή, η οποία προκαλεί δυσκολίες στην κατανόηση, την επεξεργασία πληροφοριών και τη μάθηση με τους «τυπικούς» τρόπους. Αυτό δεν αποκλείει, όμως, την ικανότητα του ατόμου να μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. Ως εκ τούτου, τα άτομα αυτά μπορούν να περιγραφούν με μεγαλύτερη ακρίβεια ως έχοντες μια μαθησιακή δυσκολία, αποφεύγοντας έτσι τυχόν εσφαλμένη αντίληψη ότι είναι άτομα με αναπηρία λόγω έλλειψης ικανότητας μάθησης και πιθανών αρνητικών στερεοτύπων. Επειδή μέχρι στιγμής η μέθοδος εκμάθησης και παρέμβασης στις δυσκολίες μάθησης πραγματοποιείται με τον παραδοσιακό τρόπο, εστιάσαμε στη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως εναλλακτικό μέσο διδασκαλίας, μέσω της δημιουργίας μίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασκήσεων. Σκοπός της πλατφόρμας είναι να αποτελέσει έναν ιστότοπο, ο οποίος θα συνεισφέρει στην προσπάθεια των ειδικών παιδαγωγών που καλούνται να βοηθήσουν άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Οι τομείς στους οποίους δίνεται η δυνατότητα παρέμβασης είναι η ανάγνωση/κατανόηση, η φωνολογία, ο προφορικός και ο γραπτός λόγος, τα μαθηματικά, η μνήμη και ο προσανατολισμός στο χώρο/χρόνο. Μέσω της πλατφόρμας παρέχεται έτσι η δυνατότητα πραγματοποίησης εξειδικευμένων ασκήσεων σε καθημερινή βάση και ο ειδικός παιδαγωγός μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξή των ατόμων αυτών.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΝευροαναπτυξιακές διαταραχές, ειδική μαθησιακή διαταραχή, μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, δυσαριθμησία, δυσγραφία, ασκήσεις παρέμβασης, ηλεκτρονική πλατφόρμα, διαδραστικός ιστότοποςen_US
dc.titleΑνάπτυξη και Υλοποίηση Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίεςen_US
dc.description.pages144en_US
dc.contributor.supervisorΚουτσούρης Δημήτριος-Διονύσιοςen_US
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικώνen_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.