Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧριστοδουλάκης, Μιχαήλ-
dc.date.accessioned2020-03-13T10:15:18Z-
dc.date.available2020-03-13T10:15:18Z-
dc.date.issued2020-03-11-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17532-
dc.description.abstractΟι προκλήσεις του περιβάλλοντος αποτελούν ένα μεγάλο κεφάλαιο στο οποίο επικεντρώνεται τα τελευταία χρόνια η Ευρώπη με σκοπό την βιώσιμη ανάπτυξη, τον μετριασμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την μείωση των αέριων ρύπων. Στο πλαίσιο αυτό, οι χώρες στο σύνολό τους καθώς και σε επίπεδο τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, καλούνται να κάνουν απογραφή των ενεργειακών τους καταναλώσεων και ακολούθως να υπολογίσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα. Ο υπολογισμός του ενεργειακού ισοζυγίου αποτελεί βασικό παράγοντα για την αναζήτηση παρεμβάσεων ενεργειακής αποδοτικότητας και τον μετριασμό των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Κύριο θέμα της διπλωματικής αποτελεί η επέκταση της ενεργειακής στρατηγικής του Δήμου Χαλκίδας για την επίτευξη των στόχων του 2030, 2040 και 2050 που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι στόχοι αυτοί αποσκοπούν στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 40, 60 και 80% για κάθε έτος αντίστοιχα. Με σκοπό την όσο δυνατόν καλύτερη προσέγγιση του θέματος και καταγραφής των δράσεων, χρησιμοποιήθηκε ως βάση η πρώτη ενεργειακή μελέτη του Δήμου, η οποία παρείχε ενεργειακή ανάλυση των καταναλώσεων, παρεμβάσεις ενεργειακής αποδοτικότητας με χρονικό ορίζοντα το 2030 καθώς και μελέτη για την κλιματική αλλαγή. Υποστηρικτικά στην ενεργειακή στρατηγική του Δήμου, αναπτύχθηκε ένα προσχέδιο για την βιώσιμη κινητικότητα και έγινε επέκταση της μελέτης για την κλιματική αλλαγή. Η μελέτη των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής και η επιλογή των κατάλληλων δράσεων προσαρμογής, μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής των πολιτών καθώς και να βοηθήσουν στην μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος. Αντίστοιχα το Σχέδιο Αστικής Βιώσιμης Κινητικότητας βοηθάει στην προώθηση εναλλακτικών τρόπων μεταφοράς και σχετίζεται άμεσα με τις καταναλώσεις του τομέα των μεταφορών. Με βάση τις δράσεις οι οποίες προτείνονται για το Δήμο Χαλκίδας και σύμφωνα με τις καταναλώσεις που έχουν υπολογιστεί για τα τρία έτη 2030, 2040 και 2050, ο στόχος ο οποίος εκτιμάται ότι μπορεί να επιτευχθεί είναι 41,53, 61,28 και 80,98 % αντίστοιχα.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΣχέδιο Δράσης για την Αειφόρο Ενέργεια και το Κλίμα (ΣΔΑΕΚ)en_US
dc.subjectΣχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ)en_US
dc.subjectΠροσαρμογή στην κλιματική αλλαγήen_US
dc.subjectΤοπικό Χωρικό Σχέδιο (ΤΧΣ)en_US
dc.subjectΔήμος Χαλκίδαςen_US
dc.titleΑνάπτυξη Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού προς την Ανθρακική Ουδετερότητα για το Δήμο Χαλκιδέωνen_US
dc.description.pages218en_US
dc.contributor.supervisorΔούκας Χρυσόστομος (Χάρης)en_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεωνen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία Χριστοδουλάκης Μιχαήλ.pdf2.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.