Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠανάγος, Παναγιώτης-
dc.date.accessioned2020-04-15T15:38:19Z-
dc.date.available2020-04-15T15:38:19Z-
dc.date.issued2020-03-11-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17552-
dc.description.abstractΗ θάλασσα αποτελούσε και αποτελεί ακόμα και σήμερα σημαντικό πυλώνα της ανθρώπινης δραστηριότητας, φυσικό επόμενο λοιπόν είναι να παράγεται μεγάλος όγκος δεδομένων που σχετίζονται με αυτήν. Μεγάλο κομμάτι των δεδομένων αυτών αφορά τη λειτουργία των πλοίων και συλλέγονται από δορυφόρους και από συστήματα που βρίσκονται στο εσωτερικό αυτών. Αυτά τα μεγάλα σύνολα δεδομένων αναλύονται σε πραγματικό χρόνο για να εξάγουν τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του πλοίου και τη συμπεριφορά πλοήγησης και βοηθούν στη διαδικασία χειρισμού η οποία αποτελείται από αρκετά βήματα και έχει περιθώρια βελτίωσης. Επομένως τα δεδομένα που παράγει το πλοίο μπορούν να βελτιώσουν περαιτέρω την πορεία του ταξιδιού και γενικότερα τον σχεδιασμό του στοχεύοντας στην επιλογή της καλύτερης και αποδοτικότερης διαδρομής. Ως εκ τούτου αποτελεί πρόκληση τα δεδομένα που αφορούν το πλοίο και γενικότερα τα θαλάσσια δεδομένα να συγκεντρωθούν και να αναλυθούν παράγοντας αξία στους εμπλεκόμενους φορείς. Στο πλαίσιο αυτό στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μελέτη και περιγραφή των δεδομένων μεγάλης κλίμακας, καθώς και των τρόπων με τους οποίους τα δεδομένα αυτά μπορούν να ληφθούν, να επεξεργαστούν και τελικά να αξιοποιηθούν καταλλήλως. Στη συνέχεια αναλύονται υπάρχουσες υπηρεσίες και εφαρμογές που χρησιμοποιούν τα δεδομένα μεγάλης κλίμακας. Επιπλέον αναπτύχθηκε μια εφαρμογή η οποία χρησιμοποιεί τα δεδομένα μεγάλης κλίμακας. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιεί ζωντανές καιρικές προβλέψεις, γεωγραφικά δεδομένα διαδρομών και δεδομένα πειρατειών με τη βοήθεια των οποίων παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για όλες τις εναλλακτικές διαδρομές που υπάρχουν μεταξύ δύο λιμανιών και προτείνει είτε την πιο οικονομική, είτε την πιο ασφαλή είτε την πιο οικολογική από αυτές. Τα αποτελέσματα της εφαρμογής βοηθούν και υποστηρίζουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων στον καθορισμό διαδρομής των πλοίων. Τέλος γίνονται κάποιες προτάσεις για την βελτίωση και την επέκταση της εφαρμογής που αναπτύχθηκε.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΝαυτιλίαen_US
dc.subjectΔιαχείριση Δεδομένων Μεγάλου Όγκουen_US
dc.subjectΘαλάσσια Δεδομένα Μεγάλου Όγκουen_US
dc.subjectΕφαρμογή Ενημέρωσηςen_US
dc.subjectΥπολογισμός Επικινδυνότητας Διαδρομήςen_US
dc.subjectΑσφαλέστερη Θαλάσσια Διαδρομήen_US
dc.subjectΟικονομικότερη Θαλάσσια Διαδρομήen_US
dc.subjectΟικολογικότερη Θαλάσσια Διαδρομήen_US
dc.titleΥποστήριξη αποφάσεων καθορισμού διαδρομής πλοίων με χρήση Θαλάσσιων Δεδομένων Μεγάλης Κλίμακαςen_US
dc.description.pages105en_US
dc.contributor.supervisorΑσκούνης Δημήτριοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεωνen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thesis_PanagosPanagiotis.pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.