Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣπήλιος, Δημήτριος-
dc.date.accessioned2020-06-23T08:38:30Z-
dc.date.available2020-06-23T08:38:30Z-
dc.date.issued2020-06-02-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17575-
dc.description.abstractΟ όρος Αυτισμός χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2011, θέλοντας να περιγράψει την απομόνωση κάποιου στον εαυτό του. Πλέον με το νέο ταξινομητικό πρότυπο (DSM-5) χρησιμοποιείται ο όρος Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), υποδηλώνοντας μία νευροαναπτυξιακή διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από ελλείμματα σε κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, περιορισμένα ενδιαφέροντα καθώς και επαναληπτικά πρότυπα συμπεριφοράς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η, μέσω της μελέτη του φάσματος του Αυτισμού, σχεδίαση και υλοποίηση μίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η οποία θα απευθύνεται τόσο στους γονείς, όσο και στα παιδιά με ΔΑΦ. Στο πρώτο σκέλος περιλαμβάνει ένα ενημερωτικό, για τα θέματα του Αυτισμού, blog, όπου οποιοσδήποτε επιθυμεί, μπορεί να βρίσκει θέματα τόσο για το θεωρητικό υπόβαθρο του αυτισμού, όσο και για τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από αυτό. Το δεύτερο μέρος της, αποτελείται από ένα σύνολο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (κοινωνικές ιστορίες, παιχνίδια μνήμης, αριθμητικής και άλλα), οι οποίες απευθύνονται σε αυτιστικά παιδιά και αποσκοπούν στη δημιουργική τους απασχόληση. Προκειμένου να σχεδιασθεί ορθά και με αρτιότητα, έχει προηγηθεί μία εκτενής ανάλυση των θεμάτων που άπτονται του αυτισμού καθώς και των ψηφιακών τεχνολογιών. Στο κομμάτι του αυτισμού γίνεται αναφορά, τόσο στο θεωρητικό του υπόβαθρο (χαρακτηριστικά, διάγνωση, οικογένεια ατόμων με ΔΑΦ), όσο και στις εκπαιδευτικές μεθόδους που ακολουθούνται, προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο διαβίωσης των παιδιών. Όσον αφορά τις ψηφιακές τεχνολογίες μελετάται η σύνδεσή τους με την εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα με την εκπαίδευση ατόμων με ΔΑΦ. Τέλος παρουσιάζονται κάποιες, από της ήδη υπάρχουσες, διαθέσιμες πλατφόρμες, όπου μπορεί κάποιος να βρει υλικό απευθυνόμενο στην ειδική αγωγή.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectνευροαναπτυξιακές διαταραχέςen_US
dc.subjectδιαταραχή αυτιστικού φάσματοςen_US
dc.subjectδιαγνωστικά εργαλεία αυτισμούen_US
dc.subjectπαρέμβαση στη διαταραχή αυτιστικού φάσματοςen_US
dc.subjectψηφιακές τεχνολογίεςen_US
dc.subjectψηφιακό παιχνίδιen_US
dc.subjectηλεκτρονική πλατφόρμαen_US
dc.titleΣχεδίαση και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για την Υποστήριξη Παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματοςen_US
dc.description.pages129en_US
dc.contributor.supervisorΚουτσούρης Δημήτριος-Διονύσιοςen_US
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικώνen_US
dc.description.notesΣχεδίαση και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για την Υποστήριξη Παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματοςen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
spilios_autismos.pdf5.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.