Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17610
Title: Εφαρμογή Αλγορίθμων Ενισχυτικής Μάθησης και Μεταφορά Μάθησης στο Sonic the Hedgehog
Authors: Κανιούρας, Χρυσόστομος
Σταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη
Ενισχυτική Μάθηση
Βαθιά Ενισχυτική Μάθηση
Νευρωνικά Δίκτυα
DQN
Rainbow
Policy Gradient
PPO
Transfer Learning
Video Games
Sonic Retro Contest
Issue Date: 15-Jul-2020
Abstract: Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει εμφανές πως το πεδίο της Ενισχυτικής Μηχανικής Μάθησης μπορεί να επιλύσει προβλήματα υψηλών διαστάσεων δεδομένηςνκαλής συνάρτησης κόστους και απεριόριστου χρόνου να διαδράσει με το περιβάλλον. Ωστόσο , αν και αυτή τα στοιχεία αποτελούν κλειδί στην εκμάθηση των πρακτόρων δεν είναι πρακτικά εφικτά ούτε μοναδικά. Ιδανικά ένας έξυπνος πράκτορας θα είναι σε θέση να γενικεύει μεταξύ καθηκόντων που του ανατίθενται και να χρησιμοποιεί προγενέστερες εμπειρίες προκειμένου να αποκτήσει νέες δυνατότητες πιο γρήγορα. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας εξετάστηκε η απόδοση των πιο πρόσφατων αλγόριθμων ενισχυτικής μάθησης, Rainbow και PPO, στα video games της σειράς Sonic the Hedgehog και η δυνατότητά τους για μαθησιακή μεταφορά (transfer learning) σε αυτό το περιβάλλον. Δηλαδή να μάθουν να επιλύουν και να κερδίζουν σε περιβάλλοντα που δεν έχουν συναντήσει προηγουμένως εφόσον έχουν εκπαιδευτεί προηγουμένως σε παρόμοια.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17610
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chrysostomos_Kaniouras_Thesis.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.