Please use this identifier to cite or link to this item:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17610
Title: | Εφαρμογή Αλγορίθμων Ενισχυτικής Μάθησης και Μεταφορά Μάθησης στο Sonic the Hedgehog |
Authors: | Κανιούρας, Χρυσόστομος Σταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος |
Keywords: | Τεχνητή Νοημοσύνη Ενισχυτική Μάθηση Βαθιά Ενισχυτική Μάθηση Νευρωνικά Δίκτυα DQN Rainbow Policy Gradient PPO Transfer Learning Video Games Sonic Retro Contest |
Issue Date: | 15-Jul-2020 |
Abstract: | Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει εμφανές πως το πεδίο της Ενισχυτικής Μηχανικής Μάθησης μπορεί να επιλύσει προβλήματα υψηλών διαστάσεων δεδομένηςνκαλής συνάρτησης κόστους και απεριόριστου χρόνου να διαδράσει με το περιβάλλον. Ωστόσο , αν και αυτή τα στοιχεία αποτελούν κλειδί στην εκμάθηση των πρακτόρων δεν είναι πρακτικά εφικτά ούτε μοναδικά. Ιδανικά ένας έξυπνος πράκτορας θα είναι σε θέση να γενικεύει μεταξύ καθηκόντων που του ανατίθενται και να χρησιμοποιεί προγενέστερες εμπειρίες προκειμένου να αποκτήσει νέες δυνατότητες πιο γρήγορα. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας εξετάστηκε η απόδοση των πιο πρόσφατων αλγόριθμων ενισχυτικής μάθησης, Rainbow και PPO, στα video games της σειράς Sonic the Hedgehog και η δυνατότητά τους για μαθησιακή μεταφορά (transfer learning) σε αυτό το περιβάλλον. Δηλαδή να μάθουν να επιλύουν και να κερδίζουν σε περιβάλλοντα που δεν έχουν συναντήσει προηγουμένως εφόσον έχουν εκπαιδευτεί προηγουμένως σε παρόμοια. |
URI: | http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17610 |
Appears in Collections: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chrysostomos_Kaniouras_Thesis.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.