Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17610
Τίτλος: Εφαρμογή Αλγορίθμων Ενισχυτικής Μάθησης και Μεταφορά Μάθησης στο Sonic the Hedgehog
Συγγραφείς: Κανιούρας, Χρυσόστομος
Σταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
Λέξεις κλειδιά: Τεχνητή Νοημοσύνη
Ενισχυτική Μάθηση
Βαθιά Ενισχυτική Μάθηση
Νευρωνικά Δίκτυα
DQN
Rainbow
Policy Gradient
PPO
Transfer Learning
Video Games
Sonic Retro Contest
Ημερομηνία έκδοσης: 15-Ιου-2020
Περίληψη: Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει εμφανές πως το πεδίο της Ενισχυτικής Μηχανικής Μάθησης μπορεί να επιλύσει προβλήματα υψηλών διαστάσεων δεδομένηςνκαλής συνάρτησης κόστους και απεριόριστου χρόνου να διαδράσει με το περιβάλλον. Ωστόσο , αν και αυτή τα στοιχεία αποτελούν κλειδί στην εκμάθηση των πρακτόρων δεν είναι πρακτικά εφικτά ούτε μοναδικά. Ιδανικά ένας έξυπνος πράκτορας θα είναι σε θέση να γενικεύει μεταξύ καθηκόντων που του ανατίθενται και να χρησιμοποιεί προγενέστερες εμπειρίες προκειμένου να αποκτήσει νέες δυνατότητες πιο γρήγορα. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας εξετάστηκε η απόδοση των πιο πρόσφατων αλγόριθμων ενισχυτικής μάθησης, Rainbow και PPO, στα video games της σειράς Sonic the Hedgehog και η δυνατότητά τους για μαθησιακή μεταφορά (transfer learning) σε αυτό το περιβάλλον. Δηλαδή να μάθουν να επιλύουν και να κερδίζουν σε περιβάλλοντα που δεν έχουν συναντήσει προηγουμένως εφόσον έχουν εκπαιδευτεί προηγουμένως σε παρόμοια.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17610
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Chrysostomos_Kaniouras_Thesis.pdf1.49 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.