Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσουκαλάς, Διονύσιος-
dc.date.accessioned2020-12-07T22:25:01Z-
dc.date.available2020-12-07T22:25:01Z-
dc.date.issued2020-10-30-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17815-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη συμπεριφορά μιας γραμμής διανομής με συνδεδεμένες μονάδες διεσπαρμένης παραγωγής, η εξέταση των μηχανισμών αστάθειας και των μεθόδων ελέγχου της τάσης της γραμμής. Ερευνάται επίσης η δράση του Σύστηματος Αλλαγής Τάσης Υπό Φορτίο (ΣΑΤΥΦ) του μετασχηματιστή καθώς και η παραγωγή αέργου ισχύος από τις ΑΠΕ ως παράγοντες ευστάθειας του συστήματος καθώς και μηχανισμού άεργης υποστήριξης υπό διαφορετικά σενάρια και συνδεσμολογίες. Για την παραπάνω εξέταση αρχικά αναπτύσσεται λογισμικό προσομοίωσης του δικτύου διανομής στο υπολογιστικό πρόγραμμα MATLAB. Η αναπαράσταση της ροής φορτίου πραγματοποιείται με τη βοήθεια ενός αλγορίθμου ο οποίος χρησιμοποιεί την επαναληπτική αριθμητική μέθοδο Newton-Raphson για το κάθε εξεταζόμενο σενάριο. Στο πρώτο σκέλος της εργασίας, γίνεται ανάλυση του για στατικά σενάρια παραγωγής ενέργειας από τις ΑΠΕ και κατανάλωσης από τα φορτία και παρατηρείται η συμπεριφορά του, παρουσιάζεται ένας τρόπος μοντελοποίησης φορτίων σταθερής αγωγιμότητας και συγκρίνονται διαφορετικά μοντέλα φορτίων εξαρτώμενων της τάσης. Έπειτα πραγματοποιείται χρονική προσομοίωση του συστήματος εντάσσοντας παράλληλα διαταραχές στο σύστημα και παρατηρείται ο τρόπος αντιμετώπισης τους από το ΣΑΤΥΦ. Ακόμη, εξετάζεται η συμπεριφορά της γραμμής διανομής με την ένταξη και παράσταση κινητήρων επαγωγής αντικαθιστώντας ορισμένα φορτία, και προσομοιώνεται ξανά η λειτουργία του συστήματος. Πραγματοποιείται μοντελοποίηση των κινητήρων για την ενσωμάτωση τους στο πρόγραμμα επίλυσης ροής φορτίου και εξάγονται αποτελέσματα που συγκρίνονται με εκείνα πριν την προσθήκη τους. Τέλος προσομοιώνεται η σύνδεση της γραμμής διανομής με ένα ακτινικό σύστημα μεταφοράς, καθώς και το όριο φόρτισης του συστήματος, η ικανότητα προσφοράς αέργου ισχύος από το διεσπαρμένη παραγωγή. Ακόμη υπολογίζεται η Μέγιστη Μεταφερόμενη Ισχύς και τις επιπτώσεις που έχει σε αυτή η ύπαρξη κινητήρων επαγωγής ως φορτία της γραμμής διανομής. Επιπλέον ερευνώνται τρόποι αύξησης της μέγιστης μεταφερόμενης ισχύος για τη γραμμή διανομής με και χωρίς κινητήρες επαγωγής.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΔίκτυο διανομήςen_US
dc.subjectΚινητήρες επαγωγήςen_US
dc.subjectΕυστάθεια τάσηςen_US
dc.subjectΜέγιστη μεταφερόμενη ισχύςen_US
dc.subjectΔιεσπαρμένη παραγωγήen_US
dc.titleΑνάλυση δικτύου διανομής με κινητήρες επαγωγής και επίδραση στην ευστάθεια τάσηςen_US
dc.description.pages143en_US
dc.contributor.supervisorΒουρνάς Κωνσταντίνοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύοςen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική_TD_final.pdf5.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.