Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17826
Title: Ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών με προγραμματιζόμενους λογικούς ελεγκτές (PLC) σε περιβάλλον TIA PORTAL
Authors: Καβαλιώτης, Ευάγγελος
Κορρές Γεώργιος
Keywords: Προγραμματιζόμενος Λογικός Ελεγκτής (PLC), Απομακρυσμένες Τερματικές Μονάδες (RTUs), Συστήματα Εποπτικού Ελέγχου και Συλλογής Δεδομένων (SCADA), Διεπιφάνεια ανθρώπου – μηχανής (HMI), TIA Portal
Issue Date: 22-Dec-2020
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο αντικείμενο την εξοικείωση με την υπολογιστική πλατφόρμα TIA Portal της SIEMENS μέσω της αναλυτικής ανάπτυξης ποικίλων εφαρμογών. Η πλατφόρμα TIA Portal αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο εποπτείας για τον βιομηχανικό τομέα, που αναμφισβήτητα συνιστά μία από τις βάσεις της παγκόσμιας οικονομίας. Έτσι, γίνεται φανερή η σημασία της πλατφόρμας για όποιον μηχανικό θέλει να ασχοληθεί με το αντικείμενο των προγραμματιζόμενων λογικών ελεγκτών (programmable logic controllers, PLCs). Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι βασικές - γενικές γνώσεις που πρέπει να έχει ένας μηχανικός σχετικά με τους προγραμματιζόμενους λογικούς ελεγκτές. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα remote terminal units (RTUs), που συχνά συγχέονται με τα PLCs. Επίσης, εξηγείται τι είναι το σύστημα supervisory control and data acquisition (SCADA) και τι το human machine interface (HMI). Στο τρίτο κεφάλαιο δίνεται έμφαση στην πλατφόρμα TIA Portal και στα ακριβή βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για τη δημιουργία ενός project. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά 11 παραδείγματα εφαρμογών που εμπεριέχουν και υλοποίηση οθόνης HMI, αλλά και προσομοιώσεις με σκοπό την καλύτερη δυνατή κατανόηση της πλατφόρμας από έναν (εν δυνάμει) μηχανικό.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17826
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thesis_Kavaliotis.pdf24.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.