Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠριόβολος, Δημήτριος-
dc.contributor.authorΣπύρου, Αλέξανδρος-
dc.date.accessioned2021-06-29T19:47:15Z-
dc.date.available2021-06-29T19:47:15Z-
dc.date.issued2021-06-29-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/17969-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη εφαρμογών στη προγραμματιστική πλατφόρμα ΤΙΑ Portal. Αυτές οι εφαρμογές αποσκοπούν στην εκμάθηση και στην εξοικείωση με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά και με τη φιλοσοφία των προγραμματιζόμενων λογικών ελεγκτών (PLC). Η πλατφόρμα ΤΙΑ Portal συνιστά ένα χρήσιμο εργαλείο ελέγχου και εποπτείας διεργασιών σε βιομηχανικά συστήματα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι βασικές έννοιες των λογικών ελεγκτών και παρουσιάζονται γενικές γνώσεις σχετικά με τους αυτοματισμούς και τα PLC. Στο δεύτερο κεφάλαιο ο αναγνώστης μπορεί να εξοικειωθεί με την προγραμματιστική πλατφόρμα της Siemens, TIA Portal. Παρέχονται στον αναγνώστη όλες οι βασικές γνώσεις για να την υλοποίηση και ολοκλήρωση μίας εφαρμογής. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι 8 εφαρμογές που πραγματοποιήθηκαν στο ΤΙΑ Portal, καθώς και οι προσομοιώσεις τους μέσω HMI (Human-Machine Interface) οθονών.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΠρογραμματιζόμενος Λογικός Ελεγκτής (PLC)en_US
dc.subjectTIA Portalen_US
dc.subjectΕποπτείαen_US
dc.subjectΠροσομοίωσηen_US
dc.subjectΈλεγχοςen_US
dc.subjectΗΜΙen_US
dc.titleAνάπτυξη εφαρμογών με προγραμματιζόμενους λογικούς ελεγκτές (PLC) σε περιβάλλον TIA PORTALen_US
dc.description.pages135en_US
dc.contributor.supervisorΚορρές Γεώργιοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύοςen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία.pdf12.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.