Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουκουλά, Ισαβέλλα-
dc.date.accessioned2021-10-13T10:33:49Z-
dc.date.available2021-10-13T10:33:49Z-
dc.date.issued2021-10-12-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18100-
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας διάταξης ελέγχου ενός φορτιστή η οποία να επικοινωνεί με το όχημα με βάση ένα εμπορικό πρότυπο και να τροποποιεί κατάλληλα την έξοδο ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος. Για τον λόγο αυτό αρχικά μελετήθηκαν τα διάφορα διεθνή πρότυπα φόρτισης και επιλέχθηκε η υλοποίηση της επικοινωνίας με βάση το πρωτόκολλο CHAdeMO. Η υλοποίηση της επικοινωνίας ελέγχθηκε με την χρήση ενός LaunchPad F280049C της σειράς C2000 της Texas Instruments για το σύστημα ελέγχου του φορτιστή και ενός Arduino CANBed V1 της Logan Labs για την πλευρά του οχήματος. Για την υλοποίηση του ελέγχου χρησιμοποιήθηκε μια διάταξη Dual Active Bridge, η οποία είχε υλοποιηθεί στο εργαστήριο στο πλαίσιο προηγούμενης διπλωματικής εργασίας. Προκειμένου να γίνει αυτό ερευνήθηκαν οι τρόποι ελέγχου μιας διάταξης Dual Active Bridge και η διάταξη προσομοιώθηκε με την βοήθεια κατάλληλου λογισμικού. Τέλος υλοποιήθηκε το συνολικό σύστημα φόρτισης που περιλάμβανε την επικοινωνία με το όχημα με βάση το εμπορικό πρότυπο και τον έλεγχο της πειραματικής διάταξης.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectηλεκτρικά οχήματαen_US
dc.subjectταχυφορτιστήςen_US
dc.subjectCHADEMOen_US
dc.subjectμετατροπέας DC/DCen_US
dc.subjectμικροεπεξεργαστήςen_US
dc.title'Ελεγχος μετατροπέων σε εφαρμογές ταχυφορτιστών ηλεκτρικών οχημάτωνen_US
dc.description.pages70en_US
dc.contributor.supervisorΑντωνόπουλος Αντώνιοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύοςen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koukoula_thesis.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.