Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18169
Τίτλος: Ανάπτυξη και σύγκριση αλγορίθμων δυναμικής ανάθεσης τιμών σε προϊόντα
Συγγραφείς: Λαμπρογεώργου, Φωτεινή
Ασημακόπουλος Βασίλειος
Λέξεις κλειδιά: Δυναμική Τιμολόγηση
Μοντέλα Πρόβλεψης
Ανάλυση Δεδομένων
Παλινδρόμηση
Ταξινόμηση
Μηχανική Μάθηση
Ημερομηνία έκδοσης: 3-Νοε-2021
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εξετάζει το θέμα της τιμολόγησης των προϊόντων, ένα ζήτημα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα κάθε μορφής πάροχο που εμπλέκεται σε εμπορικές δραστηριότητες και αποτελεί ακόμη πιο πολύπλοκη διαδικασία στις μέρες μας, όπου ο ανταγωνισμός πληθαίνει και οι επιλογές που έχουν οι καταναλωτές αυξάνονται. Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη και η σύγκριση αλγορίθμων που θα προσφέρουν τη δυνατότητα σχεδιασμού μιας δυναμικής στρατηγικής τιμολόγησης αλλά και ορισμού των επιμέρους παραμέτρων πώλησης (όπως η αποστολή, ή η διαθεσιμότητα των προϊόντων) που θα συμπεριλαμβάνεται σε μια γενικότερη μεθοδολογία με τέτοια ευελιξία ώστε να μπορεί να μεταβάλλεται προσφέροντας κάθε φορά στο προϊόν περισσότερες πιθανότητες να προτιμηθεί έναντι των ανταγωνιστικών και υποκατάστατων προϊόντων. Ειδικότερα, η μελέτη γίνεται σε ένα σύνολο δεδομένων ηλεκτρονικών προϊόντων μεγάλων παρόχων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πάνω σε αυτή τη βάση εκπαιδεύονται και αξιολογούνται αλγόριθμοι επιβλεπόμενης μηχανικής εκμάθησης με στόχο αρχικά την πρόβλεψη των τιμών των προϊόντων με τον πιο ακριβή και αποδοτικό τρόπο και σε επόμενο στάδιο τον καθορισμό και των επιμέρους χαρακτηριστικών τους. Συνολικά, επιδιώκεται ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής τιμολόγησης και πώλησης η οποία θα συμβάλει στο να γίνουν τα προϊόντα ενός εκάστοτε παρόχου δημοφιλή και ανταγωνιστικά μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή την οποία εξετάζουμε. Μέσα από την εργασία αυτή, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των προβλέψεων με μεγαλύτερη ανάλυση να γίνεται στις καινοτόμες μεθόδους πρόβλεψης με χρήση νευρωνικών δικτύων. Αναλύονται οι δύο βασικές μέθοδοι της παλινδρόμησης και της ταξινόμησης και τα στοιχεία των αλγορίθμων αυτών. Έπειτα, περιγράφεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται και έχει ως στόχο τόσο την αποτελεσματική ανάλυση και διαχείριση των δεδομένων μέχρι να παράγουμε ένα εύχρηστο μοντέλο όσο και την εφαρμογή και αξιολόγηση των αλγορίθμων είτε αυτό αφορά ακρίβεια (regression), είτε επιτυχία πρότασης (classification). Τέλος, λόγω της προσπάθειας καθορισμού μιας δυναμικής στρατηγικής, εξετάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις οι οποίες συμβάλλουν στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τους παράγοντες που καθορίζουν τη δημοφιλία των προϊόντων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την αξιοποίηση αυτών των συμπερασμάτων με στόχο τη δημιουργία μιας ευρύτερης στρατηγικής με βάση την οποία ένας πάροχος μπορεί όχι μόνο να καθορίσει δυναμικά τις τιμές των προϊόντων αλλά και τα υπόλοιπα στοιχεία που αφορούν την πώληση και διάθεση του προϊόντος στα μέσα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18169
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Διπλωματική.pdf3.57 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.