Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαμπρογεώργου, Φωτεινή-
dc.date.accessioned2021-11-09T10:58:21Z-
dc.date.available2021-11-09T10:58:21Z-
dc.date.issued2021-11-03-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18169-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εξετάζει το θέμα της τιμολόγησης των προϊόντων, ένα ζήτημα που έχει απασχολήσει ιδιαίτερα κάθε μορφής πάροχο που εμπλέκεται σε εμπορικές δραστηριότητες και αποτελεί ακόμη πιο πολύπλοκη διαδικασία στις μέρες μας, όπου ο ανταγωνισμός πληθαίνει και οι επιλογές που έχουν οι καταναλωτές αυξάνονται. Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη και η σύγκριση αλγορίθμων που θα προσφέρουν τη δυνατότητα σχεδιασμού μιας δυναμικής στρατηγικής τιμολόγησης αλλά και ορισμού των επιμέρους παραμέτρων πώλησης (όπως η αποστολή, ή η διαθεσιμότητα των προϊόντων) που θα συμπεριλαμβάνεται σε μια γενικότερη μεθοδολογία με τέτοια ευελιξία ώστε να μπορεί να μεταβάλλεται προσφέροντας κάθε φορά στο προϊόν περισσότερες πιθανότητες να προτιμηθεί έναντι των ανταγωνιστικών και υποκατάστατων προϊόντων. Ειδικότερα, η μελέτη γίνεται σε ένα σύνολο δεδομένων ηλεκτρονικών προϊόντων μεγάλων παρόχων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πάνω σε αυτή τη βάση εκπαιδεύονται και αξιολογούνται αλγόριθμοι επιβλεπόμενης μηχανικής εκμάθησης με στόχο αρχικά την πρόβλεψη των τιμών των προϊόντων με τον πιο ακριβή και αποδοτικό τρόπο και σε επόμενο στάδιο τον καθορισμό και των επιμέρους χαρακτηριστικών τους. Συνολικά, επιδιώκεται ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής τιμολόγησης και πώλησης η οποία θα συμβάλει στο να γίνουν τα προϊόντα ενός εκάστοτε παρόχου δημοφιλή και ανταγωνιστικά μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή την οποία εξετάζουμε. Μέσα από την εργασία αυτή, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των προβλέψεων με μεγαλύτερη ανάλυση να γίνεται στις καινοτόμες μεθόδους πρόβλεψης με χρήση νευρωνικών δικτύων. Αναλύονται οι δύο βασικές μέθοδοι της παλινδρόμησης και της ταξινόμησης και τα στοιχεία των αλγορίθμων αυτών. Έπειτα, περιγράφεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται και έχει ως στόχο τόσο την αποτελεσματική ανάλυση και διαχείριση των δεδομένων μέχρι να παράγουμε ένα εύχρηστο μοντέλο όσο και την εφαρμογή και αξιολόγηση των αλγορίθμων είτε αυτό αφορά ακρίβεια (regression), είτε επιτυχία πρότασης (classification). Τέλος, λόγω της προσπάθειας καθορισμού μιας δυναμικής στρατηγικής, εξετάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις οι οποίες συμβάλλουν στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τους παράγοντες που καθορίζουν τη δημοφιλία των προϊόντων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την αξιοποίηση αυτών των συμπερασμάτων με στόχο τη δημιουργία μιας ευρύτερης στρατηγικής με βάση την οποία ένας πάροχος μπορεί όχι μόνο να καθορίσει δυναμικά τις τιμές των προϊόντων αλλά και τα υπόλοιπα στοιχεία που αφορούν την πώληση και διάθεση του προϊόντος στα μέσα του ηλεκτρονικού εμπορίου.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΔυναμική Τιμολόγησηen_US
dc.subjectΜοντέλα Πρόβλεψηςen_US
dc.subjectΑνάλυση Δεδομένωνen_US
dc.subjectΠαλινδρόμησηen_US
dc.subjectΤαξινόμησηen_US
dc.subjectΜηχανική Μάθησηen_US
dc.titleΑνάπτυξη και σύγκριση αλγορίθμων δυναμικής ανάθεσης τιμών σε προϊόνταen_US
dc.description.pages119en_US
dc.contributor.supervisorΑσημακόπουλος Βασίλειοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεωνen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.