Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔάγλας, Δημήτρης-
dc.date.accessioned2022-07-21T08:37:23Z-
dc.date.available2022-07-21T08:37:23Z-
dc.date.issued2022-07-12-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18384-
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια, είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη των ασύρματων δικτύων αισθητήρων και της μικροηλεκτρονικής, ενώ η εφαρμογή τους εντοπίζεται σε πάρα πολλούς τομείς της καθημερινότητας μας την τελευταία δεκαπενταετία. Μεγάλη επίδραση αυτής της ανάπτυξης παρατηρείται και στους τομείς της γεωργίας και της καλλιέργειας. Η χρήση αισθητήρων έχει γίνει πλέον απαραίτητη για τη γεωργία και αποτελεί το βασικό εργαλείο στις σύγχρονες μεθόδους ελέγχου και αξιοποίησης της πληροφορίας. Η διπλωματική εργασία αυτή έχεις ως στόχο να παρουσιάσει τους αισθητήρες στη γεωργία καθώς και πως συνδέονται σε ένα ολοκληρωμένο αυτόματο σύστημα ελέγχου για να αποστείλουν την πληροφορία στον τελικό χρήστη και να επιτρέψουν τον απομακρυσμένο έλεγχο βασικών παραμέτρων για την ανάπτυξη των φυτών. Τέλος στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η επίδραση του βιοκυκλικού χουμοχώματος (φυτικό κομπόστ) στην ανάπτυξη των φυτών σε σχέση με το απλό χώμα.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΜικροεπεξεργαστήςen_US
dc.subjectΑισθητήραςen_US
dc.subjectΓεωργίαen_US
dc.subjectΧουμόχωμαen_US
dc.titleΑνάπτυξη συστήματος ελέγχου περιβαλλοντικών συνθηκών μέσω αισθητήρων για εφαρμογή σε Δικτυοκήπιοen_US
dc.description.pages76en_US
dc.contributor.supervisorΧριστοφόρου Ευάγγελοςen_US
dc.departmentΤομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικήςen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία - Δάγλας Δημήτρης.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.