Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18389
Title: Εφαρμογή μεθόδων ενισχυτικής μάθησης στο βίντεο-παιχνίδι Super Mario
Authors: Ιωάννης, Βονδικάκης
Κόλλιας Στέφανος
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη
Ενισχυτική Μάθηση
Βαθιά Ενισχυτική Μάθηση
Νευρωνικά Δίκτυα
DQN
DDQN
Policy Gradient
PPO
A3C
Video Games
Super Mario Bros
Issue Date: 8-Jul-2022
Abstract: Η ενισχυτική μάθηση αφορά έναν πράκτορα που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον, μαθαίνοντας μια βέλτιστη πολιτική, μέσω δοκιμής και λάθους, για διαδοχικά προβλήματα λήψης αποφάσεων, σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων όπως τις φυσικές επιστήμες, τις κοινωνικές επιστήμες και τη μηχανική. Η βαθιά μάθηση ή αλλιώς τα βαθιά νευρωνικά δίκτυα, έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθιση τα τελευταία χρόνια και έχουν επικρατήσει στην ενισχυτική μάθηση. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των βασικών εννοιών της ενισχυτικής μάθησης και η εφαρμογή αλγορίθμων βαθιάς ενισχυτικής μάθησης για την δημιουργία πρακτόρων ικανών να τερματίσουν τα επίπεδά στο βιντεοπαιχνίδι Sυper Mario Bros. Οι πράκτορες μπορούν να μάθουν διάφορες πολιτικές ελέγχου από ακατέργαστα δεδομένα εικονοστοιχείων με τη χρήση βαθιάς ενισχυτικής μάθησης. Στην εργασία εξετάζονται και συγκρίνονται αλγόριθμοι Q-μάθησης (Q-learning) DQN,DDQN και βελτιστοποίησης πολιτικής ( Policy Optimization) PPO, A3C.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18389
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
final_edition.pdfIoannis-Vondikakis-thesis1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.