Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18389
Τίτλος: Εφαρμογή μεθόδων ενισχυτικής μάθησης στο βίντεο-παιχνίδι Super Mario
Συγγραφείς: Ιωάννης, Βονδικάκης
Κόλλιας Στέφανος
Λέξεις κλειδιά: Τεχνητή Νοημοσύνη
Ενισχυτική Μάθηση
Βαθιά Ενισχυτική Μάθηση
Νευρωνικά Δίκτυα
DQN
DDQN
Policy Gradient
PPO
A3C
Video Games
Super Mario Bros
Ημερομηνία έκδοσης: 8-Ιου-2022
Περίληψη: Η ενισχυτική μάθηση αφορά έναν πράκτορα που αλληλεπιδρά με το περιβάλλον, μαθαίνοντας μια βέλτιστη πολιτική, μέσω δοκιμής και λάθους, για διαδοχικά προβλήματα λήψης αποφάσεων, σε ένα ευρύ φάσμα πεδίων όπως τις φυσικές επιστήμες, τις κοινωνικές επιστήμες και τη μηχανική. Η βαθιά μάθηση ή αλλιώς τα βαθιά νευρωνικά δίκτυα, έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθιση τα τελευταία χρόνια και έχουν επικρατήσει στην ενισχυτική μάθηση. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των βασικών εννοιών της ενισχυτικής μάθησης και η εφαρμογή αλγορίθμων βαθιάς ενισχυτικής μάθησης για την δημιουργία πρακτόρων ικανών να τερματίσουν τα επίπεδά στο βιντεοπαιχνίδι Sυper Mario Bros. Οι πράκτορες μπορούν να μάθουν διάφορες πολιτικές ελέγχου από ακατέργαστα δεδομένα εικονοστοιχείων με τη χρήση βαθιάς ενισχυτικής μάθησης. Στην εργασία εξετάζονται και συγκρίνονται αλγόριθμοι Q-μάθησης (Q-learning) DQN,DDQN και βελτιστοποίησης πολιτικής ( Policy Optimization) PPO, A3C.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18389
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
final_edition.pdfIoannis-Vondikakis-thesis1.16 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.