Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάλαμα, Ισιδώρα-
dc.date.accessioned2022-11-02T12:35:36Z-
dc.date.available2022-11-02T12:35:36Z-
dc.date.issued2022-10-20-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18517-
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός εργαλείου για την αυτοματοποιημένη αναπροσαρμογή του περιεχομένου παιχνιδιών σοβαρού σκοπού (ΠΣΣ) για την υγεία που λειτουργούν ως παρεμβάσεις για την εκπαίδευση και ενίσχυση της ικανότητας αυτό-διαχείρισης χρόνιων νοσημάτων. Στόχος του εργαλείου αυτού αποτελεί η αναπροσαρμογή της στόχευσης τέτοιων ΠΣΣ σε νέες νόσους μέσω μιας αυτοματοποιημένης και ευέλικτης διαδικασίας, η οποία επιτυγχάνει ισορροπία ανάμεσα στην προσήλωση του παίκτη και του επιστημονικού υποβάθρου του ΠΣΣ. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε κατάλληλο εννοιολογικό πλαίσιο που βασίζεται στα αποτελέσματα εκτενούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης και αξιοποιεί κατάλληλη βάση δεδομένων και κλήσεις μεταξύ αυτής και του υπό διαμόρφωση ΠΣΣ. Η προτεινόμενη μεθοδολογία εφαρμόστηκε σε πρωτότυπο ΠΣΣ για την Αποφρακτική Υπνική Άπνοια (ΑΥΑ), με στόχο την αναπροσαρμογή του περιεχομένου του στην ασθένεια της κατάθλιψης. Ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας του συγκεκριμένου ΠΣΣ αποτυπώνεται στο περιεχόμενο καρτών που περιλαμβάνει, το περιεχόμενο των οποίων αναπροσαρμόστηκε με στόχο την ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση σχετικά με τη συμπτωματολογία της κατάθλιψης. Οι βασικές κατηγορίες καρτών περιλαμβάνουν επιχειρήματα σχετικά με συνήθειες τρόπου ζωής καθώς και συμπτώματα και προδιαθεσικούς παράγοντες της νόσου. Παράλληλα, για την επίτευξη εξατομίκευσης και προσαρμογής στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του παίκτη, η προτεινόμενη μεθοδολογία προβλέπει την ενσωμάτωση μηχανισμού δημιουργίας δυναμικού προφίλ χρήστη, το οποίο λαμβάνει ως είσοδο δεδομένα από τη διάδραση του παίκτη με το παιχνίδι, μέσω των οποίων παράγονται αποτελέσματα από πιστοποιημένα ερωτηματολόγια εκτίμησης του κινδύνου εμφάνισης της νόσου. Τέλος, η μεθοδολογία που ακολουθείται εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του υπό διαμόρφωση ΠΣΣ για αυτοματοποιημένη παραγωγή περιεχομένου.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectπαιχνίδι σοβαρού σκοπούen_US
dc.subjectαναπροσαρμογήen_US
dc.titleΣχεδίαση εργαλείου για αυτοματοποιημένη αναπροσαρμογή περιεχομένου σε παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την υγείαen_US
dc.description.pages59en_US
dc.contributor.supervisorΝικήτα Κωνσταντίναen_US
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικώνen_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική-εργασία-Ισιδώρα_Μάλαμα.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.