Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάνος, Κωνσταντίνος-
dc.date.accessioned2022-11-08T08:28:50Z-
dc.date.available2022-11-08T08:28:50Z-
dc.date.issued2022-11-07-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18527-
dc.description.abstractΤα συστήματα πρόωσης για τα ηλεκτρικά αεροσκάφη του μέλλοντος απαιτούν μετατροπείς ηλεκτρονικών ισχύος με εξαιρετικά υψηλή απόδοση, πυκνότητα ισχύος και αξιοπιστία. Αντικείμενο αυτής της εργασίας είναι η μελέτη του Αρθρωτού Μετατροπέα Υψηλής Διακοπτικής Συχνότητας (MHFC) ο οποίος φαίνεται να παρουσιάζει ιδιαίτερα καλές προοπτικές για τέτοιου είδους εφαρμογές. Αρχικά, γίνεται μία ανάλυση της λειτουργίας μόνιμης κατάστασης και της δυναμικής συμπεριφοράς του σταδίου εισόδου του μετατροπέα. Μετά από μια διεξοδική επισκόπηση των μηχανισμών απωλειών σε διακόπτες τύπου MOSFET, παρουσιάζεται ένα αναλυτικό μοντέλο απωλειών το οποίο λαμβάνει υπόψιν τα φαινόμενα ηπίων μεταβάσεων. ΄Ενα εργαστηριακό πρωτότυπο τριών υπομονάδων, ισχύος 1 kW και διακοπτικής συχνότητας 97.66 kHz σχεδιάζεται και υλοποιείται. Τα εξαρτήματα των ημιαγώγιμων διακοπτών και των πυκνωτών στο DC-link επιλέγονται κατόπιν αξιολόγησης διαφόρων διαθέσιμων εξαρτημάτων. Η δυναμική έναυσης και σβέσης των διακοπτών καθώς και η επίδραση της παλμοδότησης με σχετική ολίσθηση φάσης (PS-PWM) στην κυμάτωση του ρεύματος του επαγωγικού στοιχείου αποτελούν αντικείμενο εκτενούς πειραματικής διερεύνησης. Ο μετατροπέας χρησιμοποιείται σε σχήμα τριφασικού σταδίου εξόδου για την οδήγηση ενός κινητήρα επαγωγής. Επιδεικνύεται ότι είναι δυνατόν να επιτευχθεί ευσταθής λειτουργία ακόμα και χωρίς την ύπαρξη ενός συστήματος ελέγχου κλειστού βρόχου για την εξισορρόπηση των τάσεων.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΑρθρωτός Μετατροπέας Υψηλής Διακοπτικής Συχνότηταςen_US
dc.subjectMHFCen_US
dc.subjectIMMDen_US
dc.subjectΑντιστροφέαςen_US
dc.subjectΥψηλή Απόδοσηen_US
dc.subjectΥψηλή Πυκνότητα Ισχύοςen_US
dc.subjectΣύστημα Ηλεκτρικής Κίνησηςen_US
dc.subjectΗλεκτρική Πρόωση σε Αεροσκάφηen_US
dc.titleΣχεδίαση και Υλοποίηση ενός Αρθρωτού Μετατροπέα Υψηλής Διακοπτικής Συχνότητας (MHFC) για την Οδήγηση Ηλεκτρικού Κινητήραen_US
dc.description.pages107en_US
dc.contributor.supervisorΑντωνόπουλος Αντώνιοςen_US
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύοςen_US
dc.description.notesΔιπλωματική Εργασία.en_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konstantinos_manos_thesis_final.pdf6.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.