Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18677
Τίτλος: Ανάλυση ευαισθησίας παραμέτρων και εκτίμηση της διείσδυσης της ηλεκτρικής ενέργειας στις επιβατικές μεταφορές με την χρήση του ενεργειακού οικονομικού μοντέλου PRIMES-TREMOVE
Συγγραφείς: Ζαχαριάκης, Κωνσταντίνος
Κάπρος Παντελής
Λέξεις κλειδιά: Ηλεκτροκίνηση
Κόστος μπαταριών
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
Ημερομηνία έκδοσης: 13-Ιαν-2016
Περίληψη: Οι δεσμεύσεις για τη μείωση των εκπομπών CO2 στο μεσομακροπρόθεσμο ορίζοντα δημιουργούν την ανάγκη για την διείσδυση εναλλακτικών, πιο αποδοτικών και πιο καθαρών οχημάτων. Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο ρόλος του εξηλεκτρισμός του στόλου των ιδιωτικών και των επαγγελματικών (<3.5 τόνων) οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά με στόχο τη μείωση των εκπομπών στην Ευρώπη. Η μελέτη γίνεται με την χρήση του οικονομοτεχνικού μοντέλου, PRIMES-TREMOVE, για τις μεταφορές στην Ευρώπη έως το έτος 2050 με βήμα πενταετίας. Για τον λόγο αυτό αρχικά μελετώνται αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών οχημάτων, τόσο σε σχέση με τα συμβατικά όσο και ως προς τις καινοτομίες που αυτά εισάγουν προκειμένου να μοντελοποιηθούν και να εισαχθούν στο μοντέλο PRIMES-TREMOVE. Οι κρίσιμοι παράγοντες που επηρεάζουν την ωρίμανση και την διείσδυση της νέας τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου είναι: το κόστος των μπαταριών, η ηλεκτρική αυτονομία των αυτοκινήτων, η επαρκής ανάπτυξη δικτύου φόρτισης. Η συμβολή της παρούσας διπλωματικής, πέραν της συγκέντρωσης των απαραίτητων δεδομένων έγκειται στην πραγματοποίηση συνόλου σεναρίων που υποθέτουν διαφορετικές τιμές για τους κρίσιμους παράγοντες με τελικό σκοπό την ανάλυση των επιπτώσεων κάθε κριτικής παραμέτρου στο ρυθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαική αγορά. Τα αποτελέσματα των επιμέρους σεναρίων δείχνουν συσχέτιση μεταξύ της τεχνολογικής προόδου και του ρυθμού διείσδυσης της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρωπαική αγορά. Τέλος, ο ρόλος της εφαρμογής πολιτικών προώθησης της ηλεκτρικής ενέργειας και η ανάπτυξη της υποδομής είναι θετικά αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό του συστήματος των μεταφορών.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18677
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Διπλωματική-ΑΡΤΕΜΙΣ.pdf5.35 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.