Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18686
Title: Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Τεχνητή Νοημοσύνη: Η περίπτωση του Netflix
Authors: ΑΓΓΕΛΗ, ΠΑΥΛΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
Ασκούνης Δημήτριος
Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ
τεχνητή νοημοσύνη
πλατφόρμα Netflix
αντίδραση καταναλωτών
ερωτηματολόγιο
Issue Date: 20-Jun-2023
Abstract: Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην αντίδραση των καταναλωτών έναντι της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, με έμφαση στην εμπειρία που αποκτούν από την εφαρμογή της στην πλατφόρμα του Netflix. Μέσω της χρήσης ερωτηματολογίων, η εργασία αναλύει την αντιμετώπιση, την αποδοχή και την αντίληψη των καταναλωτών σχετικά με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις τακτικές μάρκετινγκ. Μελετώνται οι πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι εξατομικευμένες τεχνικές μάρκετινγκ και η συνδρομή της τεχνητής νοημοσύνης σε αυτές. Επιπλέον, εξετάζεται η σχέση της τεχνητής νοημοσύνης με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς και οι στρατηγικές μάρκετινγκ που συνδέονται με αυτήν. Η εργασία καταλήγει σε ορισμένα συμπεράσματα με βάση τη μελέτη που πραγματοποιήθηκε. Πρώτον, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν θετικά την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ και εκφράζουν ικανοποίηση από την εμπειρία τους με τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην πλατφόρμα του Netflix. Δεύτερον, προκύπτει η ανάγκη για περαιτέρω προσαρμογή και βελτίωση των μηχανισμών της τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των χρηστών. Τρίτον, παρατηρήθηκε ότι η κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης και των πλεονεκτημάτων της μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αποδοχή και θετική αντίδραση από τους χρήστες. Τα παραπάνω συμπεράσματα υποδεικνύουν την αξία και την εξέλιξη των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ και προτείνουν περαιτέρω έρευνα για την ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης και την κατανόηση της αντίδρασης των χρηστών. Προτείνονται περαιτέρω μελέτες για τη διεύρυνση του δείγματος, την εξέταση άλλων πλατφορμών streaming και τη διαφοροποίηση των αποτελεσμάτων ανάλογα με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών. Η εργασία επιδιώκει να προσφέρει συνολική κατανόηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών και να αναδείξει την αξία και την αποτελεσματικότητα της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του μάρκετινγκ.
URI: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18686
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες - M.Sc. Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΑΥΛΙΝΑ ΑΓΓΕΛΗ.pdf8.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.