Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικολόπουλος, Ιωάννης-
dc.date.accessioned2023-09-12T05:15:03Z-
dc.date.available2023-09-12T05:15:03Z-
dc.date.issued2023-09-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/18785-
dc.description.abstractΗ παιχνιδοποίηση αποτελεί πλέον δημοφιλή προσέγγιση παρακίνησης χρηστών στις σύγχρονες εφαρμογές, μιας και μπορεί να προσαρμοστεί στα χαρακτηριστικά του χρήστη, όπως ο τύπος χρήστη Hexad, για να είναι πιο αποτελεσματική. Η εξαγωγή αυτών των χαρακτηριστικών του χρήστη μέσω μακροσκελών ερωτηματολογίων ενδέχεται να τον δυσαρεστήσει, κανοντάς το να εγκαταλείψει την εφαρμογή, καθιστώντας έτσι αναγκαία τη χρήση διαφορετικών προσεγγίσεων για αυτό το σκοπό. Επιπλέον, παρόλο που έχουν χρησιμοποιηθεί και δοκιμαστεί στις έρευνες παιχνιδοποίησης διάφορες τεχνικές μηχανικής μάθησης, παρατηρείται σπάνια η χρήση ενισχυτικής μάθησης, ώστε να αξιολογηθεί η δυνατότητα αξιοποίησής τους. Στην παρούσα διπλωματική εργασία σχεδιάσαμε ένα σύστημα που ϐασίζεται στην παιχνιδοποίηση για την εξαγωγή του προφίλ Hexad του χρήστη και ένα παραμετροποιήσιμο σύστημα ενισχυτικής μάθησης που χρησιμοποιεί το προφίλ αυτό για να προσαρμόσει τα στοιχεία παιχνιδοποίησης που προτείνονται στο χρήστη και να παρακολουθεί την εξέλιξη του προφίλ του σε ϐάθος χρόνου. Πρωτότυπα των συστημάτων υλοποιήθηκαν χρησιμοποιώντας το πλαίσιο Flutter και τις συμβάσεις της ϐιβλιοθήκης Gymnasium (πϱώην OpenAI Gym) αντίστοιχα. Το σύστημα ενισχυτικής μάθησης δοκιμάστηκε προκαταρκτικά ως προς την ακρίβειά του και την παρακολούθηση προφίλ με προσομοίωση των απαντήσεων του χρήστη. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά σε διάφορες περιπτώσεις χρήσης και ότι η ακρίβεια του συστήματος είναι υψηλή όταν το σύστημα παρακολουθεί ικανοποιητικά το προφίλ του χρήστη. Προτείνουμε συνεπώς τη δοκιμή των παραπάνω συστημάτων σε παιχνιδοποιημένες εφαρμογές για την περαιτέρω αξιολόγησή τους.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectπαιχνιδοποίησηen_US
dc.subjectπροσαρμοστική παιχνιδοποίησηen_US
dc.subjectμηχανική μάθησηen_US
dc.subjectενισχυτική μάθησηen_US
dc.subjectτύπος χρήστη Hexaden_US
dc.titleΠρόταση συστήματος προσαρμοστικής παιχνιδοποίησης με χρήση ενισχυτικής μάθησης και παιχνιδοποιημένης εξαγωγής τύπου χρήστη Hexaden_US
dc.description.pages106en_US
dc.contributor.supervisorΚόλλιας Στέφανοςen_US
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστώνen_US
dc.description.notesΔιορθωμένη εκδοχή της προηγούμενης υποβολής της ίδιας Δ.Ε.en_US
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thesis_Ioannis_Nikolopoulos_final_reformated.pdf28.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.