Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/19108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡΗΓΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-
dc.date.accessioned2024-06-14T11:28:10Z-
dc.date.available2024-06-14T11:28:10Z-
dc.date.issued2024-06-14-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/19108-
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην εκπαίδευση, αναλύοντας την ιστορική εξέλιξή της, τα πεδία της εφαρμογής και τα οφέλη τα οποία προσφέρει. Ξεκινά με μια γενική εισαγωγή, τον ορισμό και την ιστορική αναδρομή της AI, ακολουθούμενη από μια κατηγοριοποίηση των διαφορετικών τύπων της τεχνητής νοημοσύνης. Στη συνέχεια, η εργασία εστιάζει στην ενσωμάτωση της AI στην εκπαίδευση, παρουσιάζοντας διάφορα εργαλεία AI όπως τα Careerbot, ChatGPT, QuillBot και Speechify και αναλύοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτών των τεχνολογιών. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα ηθικά ζητήματα τα οποία ανακύπτουν από τη χρήση της AI στην εκπαίδευση. Ακολούθως, η μελέτη εξετάζει τις πρακτικές εφαρμογές και τις μελέτες της περίπτωσης από διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Αιγύπτου, της Κίνας, των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας, της Φινλανδίας και της Ιαπωνίας. Αναλύεται η ενσωμάτωση της AI σε διαφορετικά επίπεδα των εκπαιδευτικών συστημάτων (Micro, Meso, Macro) και η προώθηση της δημιουργικότητας μέσω των τεχνολογιών όπως το Scratch, το Arduino, το Adobe Photoshop, το GarageBand και το Blender. Το τελευταίο κεφάλαιο εξετάζει τις μελλοντικές κατευθύνσεις και τις τάσεις της AI στην εκπαίδευση, προτείνοντας τις πιθανές εφαρμογές και τα σενάρια της χρήσης εκτός των παραδοσιακών σχολικών πλαισίων καθώς και τη συνεργασία με τους ιδιωτικούς και με τους δημόσιους φορείς μέσω του έργου ARTUITION. Τέλος, συνοψίζει τα συμπεράσματα της έρευνας και παρέχει τις προτάσεις για το μέλλον της AI στην εκπαίδευση. Η εργασία προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παρούσας κατάστασης και των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, αναδεικνύοντας την αξία και τις προκλήσεις τις οποίες φέρει αυτή η τεχνολογία στον εκπαιδευτικό τομέα.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΤεχνητή Νοημοσύνηen_US
dc.subjectΔημιουργικότητα μέσω τεχνολογιώνen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικά Σενάριαen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.titleΠολιτικές οι οποίες αξιοποιούν τις τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης και της πληροφορικής για την εκπαίδευσηen_US
dc.description.pages109en_US
dc.contributor.supervisorΔουλάμης Νικόλαοςen_US
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστώνen_US
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες - M.Sc. Theses



Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.