Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/19633
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | ΔΕΤΣΗ, ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-30T13:24:11Z | - |
dc.date.available | 2025-06-30T13:24:11Z | - |
dc.date.issued | 2025-06-20 | - |
dc.identifier.uri | http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/19633 | - |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή μελετά τον τομέα των ειδικών μεταφορών, δηλαδή τη μετακίνηση φορτίων που ξεπερνούν τα συνηθισμένα όρια βάρους, μεγέθους και τεχνικών απαιτήσεων. Πρόκειται για δραστηριότητες που είναι απαραίτητες για μεγάλα έργα υποδομής, βιομηχανικές εφαρμογές και ενεργειακά έργα, αλλά συνοδεύονται από πολλές προκλήσεις και αυστηρούς κανονισμούς. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφονται ο σκοπός και η μεθοδολογία της μελέτης. Τα κεφάλαια 2 και 3 παρουσιάζουν το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ελλάδα, όπως οι διαδικασίες αδειοδότησης, οι περιορισμοί σε βάρος και διαστάσεις, οι περιβαλλοντικοί κανόνες και οι τελωνειακές υποχρεώσεις. Εξετάζονται επίσης οι σύγχρονες πολιτικές που προωθούν την ψηφιοποίηση και την απλούστευση των διαδικασιών. Το τέταρτο κεφάλαιο δίνει μια σαφή εικόνα των τεχνικών χαρακτηριστικών και των απαιτήσεων που έχει ο κλάδος. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση του πώς οι νέες τεχνολογίες, όπως τα συστήματα πλοήγησης, η αυτοματοποίηση και οι ψηφιακές πλατφόρμες, συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας. Το έκτο κεφάλαιο εστιάζει στη διαχείριση κρίσεων και στην εξασφάλιση της επιχειρησιακής συνέχειας. Παρουσιάζονται τρόποι αναγνώρισης των πιο κρίσιμων λειτουργιών, εκτίμησης κινδύνων και οργάνωσης σχεδίων πρόληψης και ανάκαμψης. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην κυβερνοασφάλεια και στη διαχείριση των ψηφιακών υποδομών, που πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του κλάδου. Η μελέτη εξετάζει ακόμη πώς οι ειδικές μεταφορές συνδέονται με την προστασία των κρίσιμων υποδομών σε ευρωπαϊκό επίπεδο και παρουσιάζει πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες, όπως η Οδηγία NIS2 και ο Κανονισμός CER. Μέσα από παραδείγματα κρίσεων αναδεικνύονται χρήσιμα συμπεράσματα για τη βελτίωση της διαχείρισης κινδύνου. | en_US |
dc.language | el | en_US |
dc.subject | Ειδικές Μεταφορές | en_US |
dc.subject | Θεσμικό Πλαίσιο | en_US |
dc.subject | Τεχνολογία | en_US |
dc.subject | Επιχειρησιακή Συνέχεια | en_US |
dc.subject | Ανθεκτικότητα | en_US |
dc.subject | Ανάκαμψη από καταστροφές | en_US |
dc.subject | Κυβερνοασφάλεια | en_US |
dc.title | Τεχνολογία στις Ειδικές Μεταφορές, Ασφάλεια & Επιχειρησιακή Συνέχεια | en_US |
dc.description.pages | 98 | en_US |
dc.contributor.supervisor | Δεμέστιχας Κωνσταντίνος | en_US |
dc.department | Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών | en_US |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Μεταπτυχιακές Εργασίες - M.Sc. Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Msc_Diploma Thesis_DETSI MARIA ELENI_final.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | Εμφάνιση/Άνοιγμα |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.