Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/19656
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΝάτση, Νικολέττα-
dc.date.accessioned2025-07-04T07:12:12Z-
dc.date.available2025-07-04T07:12:12Z-
dc.date.issued2025-06-25-
dc.identifier.urihttp://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/19656-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσει ένα ενιαίο και επεκτάσιμο πειραματικό πλαίσιο αξιολόγησης αλγορίθμων κάλυψης περιοχών με Μη Επανδρωμένα Εναέρια Οχήματα (ΜηΕΑ) και Μη Επανδρωμένα Αυτόνομα Θαλάσσια Οχήματα (ΜηΕΘΟ), συνδυάζοντας μετρικές κάλυψης, επικάλυψης, συνολικού μήκους διαδρομής και κατανάλωσης ενέργειας με στατιστική ανάλυση της διασποράς των τμημάτων σάρωσης . Σε τέσσερα χερσαία σενάρια—κυρτό και κοίλο πολύγωνο, με ή χωρίς απαγορευμένες ζώνες—ο αλγόριθμος DARP επέδειξε εξαιρετική ενεργειακή αποδοτικότητα (25–35 Wh) με μικρές ελλείψεις κάλυψης, ενώ ο EnergyAwareMCPP εξασφάλισε απόλυτη κάλυψη αλλά και επικάλυψη (100 %) σε βάρος ελαφρώς υψηλότερης κατανάλωσης (28–32 Wh) και μεγαλύτερου συνολικού μήκος μονοπατιού. Το πέμπτο σενάριο διερεύνησε μια θαλάσσια κοίλη έκταση επιφάνειας με «δύσκολη» υποπεριοχή (ρεύματα, κύματα, ανέμους) που επιβάλλει πρόσθετο συντελεστή κόστους +25%. Εκεί, οι απαιτήσεις ενέργειας εκτοξεύτηκαν στα 185–308 kWh—πολύ πάνω από τα 8 kWh που μπορεί να διαθέσει κάθε όχημα—καθιστώντας την αποστολή ανέφικτη χωρίς ριζικές προσαρμογές. Συγκεκριμένα, η μείωση της πυκνότητας σάρωσης, η αύξηση της ταχύτητας πλεύσης, η χρήση μεγαλύτερου αριθμού οχημάτων ή η ενσωμάτωση πιο ρεαλιστικών, «physics-aware» μοντέλων ενεργειακής κατανάλωσης αναδεικνύονται ως απαραίτητες παρεμβάσεις για να μετατραπεί το θαλάσσιο σενάριο σε πρακτικά εφικτή και αξιόπιστη αποστολή.en_US
dc.languageelen_US
dc.subjectΣχεδιασμός Τροχιάς Κάλυψηςen_US
dc.subjectΜη Επανδρωμένα Εναέρια Οχήματαen_US
dc.subjectΜη Επανδρωμένα Αυτόνομα Θαλάσσια Οχήματαen_US
dc.subjectDARPen_US
dc.subjectEnergyAwareMCPPen_US
dc.titleΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΡΟΧΙΑΣ ΚΑΛΥΨΗΣen_US
dc.description.pages86en_US
dc.contributor.supervisorΒαρβαρίγος Εμμανουήλen_US
dc.departmentΤομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικήςen_US
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
main.pdf4.95 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.